Anmeldt d. 26. juli 2020

Vi havde booket én uges campingferie, men valgt at tage hjem efter 3 dage. Følte på ingen måde der blev taget højde for, at vi stadig er i en ‘corona-tid’. Ingen håndsprit nogen steder og dårlig udluftning/ventilation i servicebygningerne. Liggestolene til den udendørs pool var dog fjernet (af hensyn til corona?) og i det fælles køkken måtte man max være 2 personer.
Selve pladsens indretning er virkelig også dårlig og uhensigtsmæssig. Den mindste servicebygning ligger centralt på pladsen, og har kun hhv 5 toiletter og bruser, hvilket er ALT for lidt. Familierum skal man betale ekstra for og har kun 3 minutter med varmt vand.
Super ærgelig at betale for 1 uges ferie, som kun ender med 3 dage. Endda børnene glædede sig til at komme hjem efter så få dage. Helt klart sidste gang vi har benyttet den campingplads.

Tak, LenaS1387
Anmeldt d. 20. juli 2020

Ved indtjek i receptionen får du udleveret et kort til bommen der bliver desinficeret i sprit,så her starter det meget godt.
Men det skulle senere vise sig at det er den eneste spritflaske campingpladsen råder over.

Pladsen er fuld booket og der er rigtig mange gæster.
Ved alle døre til toiletter mm. skal der indtastes kode for at komme ind. Der er derfor rigtig mange hænder der rører de samme taster, men ingen sprit til rådighed nogen steder.
Det er vores indtryk at toiletterne kun bliver rengjort en gang om dagen hvilket selv under normale omstændigheder er alt for lidt med så mange gæster.
Under Corona omstændigheder er det slet ikke acceptabelt.

I løbet af foråret og sommeren har vi besøgt mange danske campingpladser der tydeligvis har gjort alt hvad de kunne for at tage ansvar ifb med Corona smitte.
Det er på ingen måder tilfældet her.

Vi har i år "valgt" at droppe charterferien sydpå for at passe på os selv og andre, men efter besøget på Gammelmark sidder vi tilbage med opfattelsen af at vi havde følt os mere sikre i et overfyldt Ryanair fly på vej til Malaga.

Det er rigtig ærgerligt at ovenstående fylder så meget i vores vurdering, for ellers er campingpladsen faktisk rigtig flot og indbydende.

1  Tak, kimjN8311TR
Anmeldt d. 17. juli 2020

Der bliver gjort rent på toiletterne en gang i døgnet, ingen sprit nogen steder, kun ved informationen. Pladsen er fuld booket, så der er brug for lidt mere rengøring . Jeg savner virkelig sprit, som har været alle steder på de 4 andre campingpladser vi har været på i sommer.

1  Tak, dorthevejrupa
Anmeldt d. 11. maj 2020

Vi var på besøg for at se omgivelserne udenfor campingpladsen for at se området kunne være en campingplads for os i sommeren 2020. Vi parkerede bilen og ville gå en tur på det offentlig området for at gå ned til stranden med vores hunde, men pludselig kommer en kvindelig ansat i hast kørende i en golfbil og overfuser os med at vores to franske Bulldogs skal være i snor og de ikke må luftes på stedet, vi blev bedt om at forlade stedet øjeblikkeligt hvilket vi også gjorde. Magen til uforskammet opførsel af den ansatte skal man lede længe efter så kan kun fraråde pladsen til hundeejer da de tror offentligt grund tilhører campingpladen. Fuldstændig mistet lysten til at sætte benene og campingvognen på Gammelmark Campingplads

Dato for ophold: maj 2020
1  Tak, Andersraun
Anmeldt d. 5. august 2019 fra mobile enheder

I forbindelse med vores vandring på gendarm stien, havde vi benyttet os af gammelmark strand campings bed and breakfast
Det var et flot lyst værelse, med god plads. Lå lige ved receptionen, dele badeværelse med to andre værelser, alt pænt og nydeligt.
Morgenmaden var god og rigelig.
Kan varmt anbefales. Valuta for pengene,

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, gregorbernhard