Der bliver gjort rent på toiletterne en gang i døgnet, ingen sprit nogen steder, kun ved informationen. Pladsen er fuld booket, så der er brug for lidt mere rengøring . Jeg savner virkelig sprit, som har været alle steder på de 4 andre campingpladser vi har været på i sommer.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, dorthevejrupa
Anmeldt d. 11. maj 2020

Vi var på besøg for at se omgivelserne udenfor campingpladsen for at se området kunne være en campingplads for os i sommeren 2020. Vi parkerede bilen og ville gå en tur på det offentlig området for at gå ned til stranden med vores hunde, men pludselig kommer en kvindelig ansat i hast kørende i en golfbil og overfuser os med at vores to franske Bulldogs skal være i snor og de ikke må luftes på stedet, vi blev bedt om at forlade stedet øjeblikkeligt hvilket vi også gjorde. Magen til uforskammet opførsel af den ansatte skal man lede længe efter så kan kun fraråde pladsen til hundeejer da de tror offentligt grund tilhører campingpladen. Fuldstændig mistet lysten til at sætte benene og campingvognen på Gammelmark Campingplads

Dato for ophold: maj 2020
1  Tak, Andersraun
Anmeldt d. 5. august 2019 fra mobile enheder

I forbindelse med vores vandring på gendarm stien, havde vi benyttet os af gammelmark strand campings bed and breakfast
Det var et flot lyst værelse, med god plads. Lå lige ved receptionen, dele badeværelse med to andre værelser, alt pænt og nydeligt.
Morgenmaden var god og rigelig.
Kan varmt anbefales. Valuta for pengene,

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, gregorbernhard
Anmeldt d. 22. juli 2019

Dejligt værelse og fint at der var lagt linned og håndklæder klar på sengen.
Fælles bad, men god kvalitet, og det gælder også køkken.

Vi nåede ikke rigtig at købe noget aftensmad i kiosk inden der blev lukket, så jeg kan ikke sige hvor stort udvalget af varer er.

Der skal tilkøbes morgenmad.

Beliggenheden er god ned til vandet.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, CopenhagenPeter
Anmeldt d. 19. april 2019 fra mobile enheder

Super venlig betjening med gode råd om lokalområdet og vores videre færd på Gendarmstien.
Pæne rene toilet- og badeforhold og pladsen har en skøn placering helt ud til fjorden. Naturskønne omgivelser.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Siv Greve L