Anmeldt d. 5. august 2019 fra mobile enheder

I forbindelse med vores vandring på gendarm stien, havde vi benyttet os af gammelmark strand campings bed and breakfast
Det var et flot lyst værelse, med god plads. Lå lige ved receptionen, dele badeværelse med to andre værelser, alt pænt og nydeligt.
Morgenmaden var god og rigelig.
Kan varmt anbefales. Valuta for pengene,

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, gregorbernhard
Anmeldt d. 22. juli 2019

Dejligt værelse og fint at der var lagt linned og håndklæder klar på sengen.
Fælles bad, men god kvalitet, og det gælder også køkken.

Vi nåede ikke rigtig at købe noget aftensmad i kiosk inden der blev lukket, så jeg kan ikke sige hvor stort udvalget af varer er.

Der skal tilkøbes morgenmad.

Beliggenheden er god ned til vandet.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, CopenhagenPeter
Anmeldt d. 19. april 2019 fra mobile enheder

Super venlig betjening med gode råd om lokalområdet og vores videre færd på Gendarmstien.
Pæne rene toilet- og badeforhold og pladsen har en skøn placering helt ud til fjorden. Naturskønne omgivelser.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Siv Greve L
Anmeldt d. 9. juli 2018 fra mobile enheder

En dejlig uge på Gammelmark strand camping. Vi nød udsigten, som man har på det meste af pladsen. Flotte og fine rene service faciliteter. Flot og dejlig pool område. Vi kommer gerne igen. Pladsen har mange legepladser og børnene kan være med til fodre dyrene. Et rigtig dejligt naturområde.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, Dorte B
Anmeldt d. 3. august 2017 fra mobile enheder

Dejligt værelse og skønt at der var lagt linned på sengen dejligt fælles bad og køkken samt skøn tagterrasse. Vi blev taget rigt godt imod og fik dejlig morgenmad
Jeg kan varmt anbefale stedet. Beliggenheden er også rigtig dejlig ned til vandet med bålplads og fantastisk udsigt

Dato for ophold: august 2017
Tak, lisaaunsbjergl