“Skrækkelig oplevelse”

Galionen
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

At Galionen får 1 “stjerne” skyldes udelukkende beliggenheden og omgivelserne. Maden og servicen er under al kritik(når man tager prisen i betragtning). Vi holdte et arrangement med et selskab på ca 16 mennesker, og tjenerne havde mildest talt kun for øje, at få os ud af døren hurtigst muligt, hvilket kom til udtryk, ved at bordpynt, dug osv blev fjernet inden vi havde forladt lokalet, lyset blev slukket i de omkringliggende lokaler, der blev ikke spurgt til om man ønskede mere at drikke under maden, og personalet stod efterfølgende og nedstirret os utålmodigt. Efter 2,5 times samvær og 2 retters “mad” inkl. kaffe “besluttede vi” os for at bryde op og forlade stedet, vi nåede kun lige ud på terrassen, så havde tjeneren/ejeren ryddet lokalet, slukket lyset og forladt stedet.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Gaest1234456

Anmeldt 13. august 2020

Rigtig lækkert mad.
Virkelig god betjening, de var nede på jorden og gjorde oplevelsen rigtig rar og afslappet.

Tak, MijanneT
Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

Super dejlig fin anrettet mad, fantastisk betjening (med lune og smil), fin udsigt over havnen både inde fra og ude. Fortjener besøg x flere....
Vi kommer igen

Tak, 672tines
Anmeldt 3. juni 2020

Hyggeligt sted helt ned til den lille lystbådehavn som vi besøgt i Pinsen. Lækker træterrasse med skøn udsigt. Desværre har maden - Ristet kulmule til 225,- denne gang (min tredje) har ikke være noget oplevelsen. For dyrt til den kvalitet vi fik. Dårlig hvid og rosè vin til prisen.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Elviro M
Anmeldt 10. december 2019

Fantastik beliggenhed, lækker mad. Gode priser for gode kvalitet. Kan godt anbefale Galionens moules og frites.
En perle i Brejning

Dato for besøg: september 2019
Tak, Janice K

Rejsende, der kiggede på Galionen, kiggede også på

Har du været i Galionen? Fortæl om dine oplevelser!