“altid god mad”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020

altid venlig og perfekt betjening, rigtig god mad, altid god humor og dejlig stemning, svigerfar på snart 95 år fik hilst på kromanden og fik en snak, kunne fortælle at han kendte gamle kromand madsen, vi kommer igen

Tak, Bjarne-abh

Anmeldt 17. januar 2020

Krostuen er hyggelig, serveringen venlig og opmærksom. Stjerneskud meget vel tillavet og anrettet. En rigtig god oplevelse.

Tak, Jens G
Anmeldt 17. november 2019

Når min mand og jeg skal hygge os, så kører vi altid et smut til Sevel Kro. Et sted som jeg lærte at kende i min barndom, hvor mine bedsteforældre tog os hen. Altid hyggeligt at sidde i krostuen ved brændeovnen og få den bedste wienerschnitzel med øl og Hancock appelsinvand <3

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, HSloth
Anmeldt 13. oktober 2019

For 2. gang har vi besøgt Sevel Kro og igen en dejlig oplevelse. Denne gang med et vennepar, som ikke har været her før. Vi boede i annekset, hvor vi havde hver sin lejlighed. Det var rigtigt godt, når man er venner afsted. Der var mere plads og også til at vi kunne hygge med spil på spisebord og hygge i sofaarrangementet.
Som sædvanligt dejlig mad og man føler sig bare hjemme med det samme.
Ingen kolde morgenæg, de bliver nemlig først tilberedt, når du kommer til morgenmad.
Absolut et besøg værd, ligesom naturen i området.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Geriksen
Anmeldt 17. september 2019 fra mobile enheder

Vi havde bestilt kroophold med kaffe og kage om eftermiddagen og 3 retters middag, overnatting og morgenmad.
Middagen var fantastisk god : hovedretten var en utrolig mør oksefilet af limousine kvæg. Meget hyggelig kromand serverte og anbefalet god vin .

Dato for besøg: september 2019
Tak, Margrethe J

Rejsende, der kiggede på Sevel Kro, kiggede også på

Holstebro, Vestjylland

Har du været i Sevel Kro? Fortæl om dine oplevelser!