Frilandsmuseet Hjerl Hede
Spændende frilandsmuseeum

Anmeldt d. 31. juli 2021
SoerenSP
København, Danmark
Et sted for hele familien

Dejligt sted med masser af historie og masser af plads. Der er utrolig mange frivillige, som... læs mere

Anmeldt d. 28. juli 2021
LilianL546
Horsens, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 31. juli 2021

Et dejligt frilandsmuseum. Vi var der i sommerperioden, hvor bygningerne er levendegjorte af frivillige, der i tidstypiske kostumer kan fortælle historien om husene og menneskene, der boede der. Den tilhørende restaurant serverer også en god frokost.

Tak, SoerenSP
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Dejligt sted med masser af historie og masser af plads.
Der er utrolig mange frivillige, som fortæller og levendegør historien i de forskellige huse.
Utrolig servicemindede personale og frivillige alle steder.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, LilianL546
Anmeldt d. 23. juli 2021

Dejligt, hyggeligt, fredeligt.bedre end forventet.
Vil gerne komme igen
På gensyn
Tiden flyver afsted

Tak, 203jakobm
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Bedsteforældre tur med børnebørn. Gratis entre for børn, og en dag fyldt med historie, levendegørelse, voksne der har overskud til at fortælle børnene om livet i gamle dage. Veterantogtur, hestevogns tur og en is i et tur-pas.
Det var en super dag for børn og voksne.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, Kitty J
Anmeldt d. 19. juli 2021 fra mobile enheder

I har de mest fantastiske frivillige. Hold da op, hvor gør de det godt! Både mig og min 5-årige søn var tryllebundet flere gange. Særligt præstegårdsfolkene, bageren og mølleren var sindssygt gode til at interagere med både børn og voksne

Tak, 20s_renr