“Fantastisk hyggeligt sted”

Hotel Højgaarden Restaurant
Anmeldt 16. maj 2019

Holdt reception og efterfølgende aftenfest. Receptionen forløb upåklageligt med skøn buffet med alt hjemmelavet. Fin betjening og stor ros fra gæsterne. Aften arrangementet forløb ligeså godt med lækker buffet med god vin og dejlig kold fadøl. Vi havde også overnattende gæster på Hotel Højgaarden, sov skønt og dejligt fredeligt i dejlige senge på flotte værelser. Alle vågnede op til dejligt morgenbord med nystegt bacon og scrambleæg, stedet kan varmt anbefales. Værtsparret gør alt for gæsterne kan få en god oplevelse...

Dato for besøg: januar 2019
Tak, johnieev

Anmeldt 11. december 2018 fra mobile enheder

Vi var til guldbryllup hos venner, og det var en meget flot fest - rigtig dejlig mad og flot, personlig, venlig service. Omgivelserne er fine, og man kan overnatte, hvad vi dog ikke gjorde

Dato for besøg: november 2018
Tak, thrane5
Anmeldt 5. november 2018

Vi var til bryllup på Hotel Højgaarden, og vi en fantastisk betjening og rigtig god mad. Fin sammensætning af retter og god vin der passede til maden.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Rzrbck33
Anmeldt 3. august 2018 fra mobile enheder

Det er et fantastisk sted. Kan varmt anbefales. Skønne imøde kommende indehaver af dette hotel. Forplejning helt i top. Dejligt stort værelse. Dejlige rolige omgivelser.

Dato for besøg: august 2018
Tak, eico05
Anmeldt 19. juli 2018

Rigtig lækker mad, samt god betjening, afslappet atmosfære og hyggelige omgivelser, helt sikkert et besøg værd. Også med små børn.
Familen Madsen

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, Michele H

Rejsende, der kiggede på Hotel Højgaarden Restaurant, kiggede også på

Slettestrand, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i Hotel Højgaarden Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!