Anmeldt d. 24. august 2020 fra mobile enheder

Vi kom forbi og ville så høre om der var mulighed for en overnatning
Receptionisten var optaget på tlf og der var hektisk aktivitet i forhold til restaurant og folk som gerne ville sidde ude til kaffe og andet
Vi satte os på en stol for at gøre plads og vente - ind kommer 2 par det ene med en stor buket blomster, receptionisten nikker genkendende og gør opmærksom på at hun taler i tlf, de bliver alle stående mit i det hele og op ad skranken, da receptionisten så er ledig tager de over med blomster og snak om overnatninger, vi kigger lidt på hinanden og bliver så enige om det er ikke her vi skal sove
Receptionisten burde ha været mere opmærksom og ikke lade sig aflede af blomster, men det er måske bare det som skal til for at få et værelse . . . Meget dårlig og kedelig oplevelse
Stedet ser skønt ud naturen fantastisk jeg ville ha nydt det

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, dorteg796
Anmeldt d. 2. juli 2020 fra mobile enheder

Var på Svinkløv med min hustru. Havde en overnatning med middag om aftenen og selvfølgelig morgenmad.
Det kan ikke gøres meget bedre end dette helt vidunderlige sted. Lækker 4 retters middag med super vin. Lækker morgenmad - serveret i disse coronatider.
Kan kun anbefales - men pas på - det er vanedannende.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, OleRanders
Anmeldt d. 29. september 2019

Vi havde glædet os meget til et par dage på badehotellet med et meget veletableret ry, men hotellet kunne desværre ikke helt leve op til vores forventninger, som jo var opbygget efter den megen omtale i alle medierne ifm. hotellets genopbygning. Værelsets indretning og kvalitet står ikke mål med prisen. Værelset var meget spartansk indrettet, hvilket er ok, men stolene skal alligevel være behagelige at sidde i. Der mangler hårtørrer og badekåber på værelserne, som dog kan lånes i receptionen.
På trods af prisen var der ikke meget luksus på værelset udover havudsigten. Værelset lå, som det eneste direkte ud til trappeopgangen, så fra tidlig morgen var der støj fra morgenrengøringen kl. 6.

Værelsestip: Ikke aktuelt, da gæsterne ikke selv iflg. hjemmesiden kan bestille bestemte værelser.
Dato for ophold: september 2019
2  Tak, Gurli S
Anmeldt d. 25. august 2019 fra mobile enheder

Det ligner sig selv, selv plankerne på gulvet ser ud, som om de er malet hundredevis af gange. Ja, det er næsten som at træde ind i det gode, gamle Badehotel. Flot lavet.
Vi var der til frokost, og maden var elegant og velsmagende, 5 små gourmetretter. Godt vinkort.
Betjeningen er opmærksom, hurtig, diskret og yderst venlig.

Men, men - vi blev gang på gang forstyrret af nysgerrige mennesker, der par- eller gruppevis blot kom ind udefra og defilerede forbi vort bord for at se på nyopførelsen, indefra.
Og ih og åh stod og betragtede og kommenterede, og til tider havde hovedet næsten nede i vor servering.
Det var forstyrrende, irriterende og absolut IKKE i orden !!

Dato for ophold: august 2019
Tak, riesling2017
Anmeldt d. 21. august 2019

Vi besøgte det nyopførte Svinkløv Badehotel, som fremstår autentisk og smukt i forhold til det gamle nedbrændte hotel. Byggeriet er lykkes med en endnu bedre kvalitet, smukke rammer, lækkert simpelt interiør, smuk udsigt over havet, smukke farver og en skøn ramme til at spise og bo i. Vi fik flotte kager og god kaffe, serveret af søde og opsøgende tjenere, (ikke fag-uddannede) imedens vi nød udsigten inde og ude.
Vi kommer helt sikkert igen til denne perle på vestkysten, både som spisende gæster, men vil også prøve at overnatte. Tak for Svinkløv Badehotel og tillykke!

Dato for ophold: august 2019
Tak, Mortenk437