“En omvej værd”

Prisklasse: 16 US$ - 76 US$
Køkkener: Fransk, Fisk og skaldyr, Dansk, Vinstue
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Le Port er en gourmetrestaurant, der læner sig op ad det klassiske franske køkken. Der bruges gode lokale råvarer og der lægges vægt på den personlige, afslappede betjening. Gæster er velkomne til at medbringe deres hunde, hvis de er rolige og i snor. Le Port er den restaurant på Bornholm med den smukkeste udsigt, på vores store terrasse kan man opleve de mest spektakulære solnedgange.

Meget fin rørt tatar,rigelig portion.
Gode specialøl.
3 slags ost,som den ene af os nok syntes kunne være lidt mere lagrede.
Rigtig rar betjening og en flink udsigt over den tomme terrasse (blæst) højt over Østersøen.
Den vil vi glæde os til at sidde på en anden dag.

Tak, Koiget

Min mand og jeg samt min kusine og hendes kæreste havde booket et bord...kommer ind og bliver mødt af en smilende kvinde der finder vores bord..vi indtager en god menu alle 4..min mand har været ude for et uheld og havde en brækket håndled og stadig kunne han skære kødet ud med en gaffel...god service fra start til slut.....kan varmt anbefale det

Tak, John H

Hyggeligt. Afslappet. Virkelig fin totaloplevelse. Fremragende 180 graders havudsigt. Personalet venlige og opmærksomme.

Tak, kentcL9897IF
Anmeldt 26. august 2022

Når man har en af verdens bedste udsigter, så kræver det stil. Den mangler! Værtinden er på grænsen til ubehøvlet, når et et par af gæsterne ikke ønsker blæksprutte, så kommer det et svar “ Har du prøvet eller tåler du det ikke”?
Indretningen er fra 1964, maden kedelig. Belysningen neon grim. Øv hvor dårlig stil. Få hjælp!!!!

Dato for besøg: august 2022
Tak, LoveTravel173256
Gabriela J, Direktør hos Restaurant Le Port, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Jeg synes virkelig, at det er en meget perfid anmeldelse. Vi er altid i dialog med gæsterne omkring menuen, og mange har været super glade for at prøve blæksprutte, selvom de ved først var skeptiske. Mht. til indretning er vores lokaler lyse og venlig, med friske blomster, duge og levende lys. På terrassen er der lagt granitfliser, krukker med blomster, nye teaktræsborde og nye stole. Vi har kun neonlys i opvask og køkken. Jeg ved ikke, om det er fordi, at du ikke har fået det bord, der passede dig, men mage til ondskabsfuld og usaglig anmeldelse skal man lede længe efter. Ærgerligt at man ikke kan anmelde sine gæster. Mvh Gabriela

Anmeldt 17. august 2022

Vi havde glædet os til at nyde maden, efter gode anmeldelser. Det hele startede også rigtig godt. Blev godt modtaget. Bestilling helt som man kunne ønske. Høflig og venlig servitrice. Drikkevarer og lækker brød. Første ret (suppe) smagte vidunderlig. Medens vi venter på næste ret. Kommer der nye gæster ved bordet ved siden af os. De Beder om askebæger, og begynder at ryge. Det spolerede det hele. Går ikke på restaurant og betaler 600kr og opefter for at få smagsoplevelser og luften ødelagt af rygende gæster. Det skal pointeres at det var værten selv der fandt askebæger til de rygende

Dato for besøg: august 2022
Tak, richardbF4862PQ

Rejsende, der kiggede på Restaurant Le Port, kiggede også på

Har du været i Restaurant Le Port? Fortæl om dine oplevelser!