“Et perfekt match ”

Prisklasse: 17 US$ - 79 US$
Køkkener: Fransk, Fisk og skaldyr, Dansk, Vinstue
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Le Port er en gourmetrestaurant, der læner sig op ad det klassiske franske køkken. Der bruges gode lokale råvarer og der lægges vægt på den personlige, afslappede betjening. Gæster er velkomne til at medbringe deres hunde, hvis de er rolige og i snor. Le Port er den restaurant på Bornholm med den smukkeste udsigt, på vores store terrasse kan man opleve de mest spektakulære solnedgange.
Anmeldt 23. juni 2022 fra mobile enheder

Perfekt sensommer aften - bord i første række - lækker mad - opmærksom service med smil på læben = perfekt match

Tak til Le Port for en fantastisk aften ❤️❤️

Tak, 461larsp

Anmeldt 7. juni 2022 fra mobile enheder

Har haft den store fornøjelse at besøge den fine restaurant i pinsen. Fik et godt bord på terrassen så vi kunne nyde udsigten.

Det aktuelle menukort solgte sig selv. Så valget faldt på fire retter.
Som forret laksetartar. Hovedret lækkert tilberedt and. Derefter ost med lidt finurligt tilbehør i form af æble og jordskokker. Dessert med is, kage og små marings.

Inden dette flotte måltid startede vi med en lille appetitvækker i form af vagtel æg og en kurv med brød. Dertil krydresmør.

Smuk presentation og bare velsmagende.

Betjeningen. Helt i top. Søde, nærværende og opmærksomme. Super professionelle.

Absolut en rigtig god oplevelse. Kan varmt anbefales som en rigtig god restaurant hvis man kommer til Bornholm.

1  Tak, jenscfnielsen
Anmeldt 5. juni 2022 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad, det sødeste personale og den smukkeste solnedgang Behagelig modtagelse og personalet var der hele tiden

Tak, Pokemon007
Anmeldt 22. maj 2022 fra mobile enheder

Var her en skøn solskinsdag med venner, og tror at alle valgte 2 retter fra frokostkortet. Blev serveret og anrettet særdeles indbydende. Hele selskabet uanset valg var enige om at deres retter var særdeles velsmagende, og så absolut skal gentages ved førstkommende lejlighed. Skal måske lige tilføje at vi sad udenfor på terrassen med den fantastiske udsigt udover Østersøen.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, 040146
Anmeldt 5. maj 2022 fra mobile enheder

Anbefalet af lokal buschauffør.
Super oplevelse.
Gourmet mad i høj klasse.
Klassisk fransk køkken med særdeles højt niveau.
Stort udvalg af lækre vine.
Ikke mindst øens absolut bedste udsigt
Kan stærkt anbefales

Dato for besøg: maj 2022
2  Tak, Cathriness72

Rejsende, der kiggede på Restaurant Le Port, kiggede også på

Har du været i Restaurant Le Port? Fortæl om dine oplevelser!