“Kan ikke vente med at komme igen”
Anmeldelse af Restaurant Le Port

Restaurant Le Port
nr. 1 af 2 Restauranter i Vang
Prisklasse: 18 US$ - 81 US$
Køkkener: Fransk, Fisk og skaldyr, Dansk, Vinstue
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Le Port er en gourmetrestaurant, der læner sig op ad det klassiske franske køkken. Der bruges gode lokale råvarer og der lægges vægt på den personlige, afslappede betjening. Gæster er velkomne til at medbringe deres hunde, hvis de er rolige og i snor. Le Port er den restaurant på Bornholm med den smukkeste udsigt, på vores store terrasse kan man opleve de mest spektakulære solnedgange.
Anmeldt 22. maj 2022 fra mobile enheder

Var her en skøn solskinsdag med venner, og tror at alle valgte 2 retter fra frokostkortet. Blev serveret og anrettet særdeles indbydende. Hele selskabet uanset valg var enige om at deres retter var særdeles velsmagende, og så absolut skal gentages ved førstkommende lejlighed. Skal måske lige tilføje at vi sad udenfor på terrassen med den fantastiske udsigt udover Østersøen.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, 040146

Anmeldt 5. maj 2022 fra mobile enheder

Anbefalet af lokal buschauffør.
Super oplevelse.
Gourmet mad i høj klasse.
Klassisk fransk køkken med særdeles højt niveau.
Stort udvalg af lækre vine.
Ikke mindst øens absolut bedste udsigt
Kan stærkt anbefales

Dato for besøg: maj 2022
1  Tak, Cathriness72
Anmeldt 8. april 2022

Fuldstændig sublim oplevelse at være gæst hos jer.
Gourmet menu med små ekstra luksus melleretter. Wow smagte helt utrolig godt vin, mm var perfekt afstemt og løftede hver mundfuld til et himmerigsmundfuld.
TAK for en fantastisk betjening med overskud og smil.
Fra alle os 31 gæster et kæmpe vores bedste anbefaling.

Dato for besøg: april 2022
Tak, idamR7292ZB
Anmeldt 4. januar 2022

Helt igennem fantastisk take away nytårs menu.
Det er første år med nytårs menu for os, men helt sikkert ikke sidste.
Maden var lækker og super nemt at gå til.
Tusinde tak for, at I gjorde årets sidste aften til sådan en fantastisk oplevelse.

Dato for besøg: december 2021
Tak, regan855
Anmeldt 21. oktober 2021 fra mobile enheder

God oplevelse - frokost med familien - kommer gerne igen. God service - velsmagende mad. Rimelige priser.o super udsigt

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, l-b-j1975

Rejsende, der kiggede på Restaurant Le Port, kiggede også på

Har du været i Restaurant Le Port? Fortæl om dine oplevelser!