“Skøn mad. Dejlig betjening”
Anmeldelse af Restaurant Le Port

Restaurant Le Port
nr. 1 af 2 Restauranter i Vang
Køkkener: Fransk, Fisk og skaldyr, Dansk, Vinstue
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Le Port er en gourmetrestaurant, der læner sig op ad det klassiske franske køkken. Der bruges gode lokale råvarer og der lægges vægt på den personlige, afslappede betjening. Gæster er velkomne til at medbringe deres hunde, hvis de er rolige og i snor. Le Port er den restaurant på Bornholm med den smukkeste udsigt, på vores store terrasse kan man opleve de mest spektakulære solnedgange.

Vi blev modtaget af meget venligt og oplagt personale hvilket ligesom lægger en god start.
Vi fik en fremragende snack til at få appetit af og bestilte alle 3 dagens fisk (Brosme) med stampede kartofler, græskar og en luftig sauce. Fremragende mad. Jeg fik som den eneste 4 oste til dessert.
Restauranten har en fantastisk udsigt, og om sommeren må det være en nydelse at sidde på deres udendørs terrasse.

Tak, perh281

Det var en virkelig lækker oplevelse at spise hos Le Port. Meget veltillavet mad og super venlig betjening. Da jeg roste deres brød, fik jeg at vide at de solgte færdigblanding af deres signatur brød. Glæder mig til at bage det og mindes vores sidste aften på Bornholm

Tak, hyldstrup
Anmeldt 9. september 2020 fra mobile enheder

Har igen spist på dette fantastiske sted og er aldrig gået skuffet derfra. Skøn mad og dejlig betjening, dog med en ekstra kadau til Sandra, for udsøgt betjening

Tak, Helleertner
Anmeldt 9. september 2020 fra mobile enheder

Vi spiste frokost på Le Port og maden var rigtig lækker. Godt udvalg i både mad og drikkevare. Meget venlig og opmærksom betjening på en afslappet måde. Restauranten ligger højt med skøn udsigt over havet.

Tak, Birgitte60
Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Helt fantastisk sted, med den smukkeste udsigt og solnedgang, super god mad og service. Vi kommer helt sikkert tilbage. Kan varmt Anbefales

Tak, dorthej912

Rejsende, der kiggede på Restaurant Le Port, kiggede også på

Har du været i Restaurant Le Port? Fortæl om dine oplevelser!