“Virkelig lækkert”

nr. 1 af 2 Restauranter i Vang
Køkkener: Fransk, Fisk og skaldyr, Dansk, Vinstue
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Le Port er en gourmetrestaurant, der læner sig op ad det klassiske franske køkken. Der bruges gode lokale råvarer og der lægges vægt på den personlige, afslappede betjening. Gæster er velkomne til at medbringe deres hunde, hvis de er rolige og i snor. Le Port er den restaurant på Bornholm med den smukkeste udsigt, på vores store terrasse kan man opleve de mest spektakulære solnedgange.

Det var en virkelig lækker oplevelse at spise hos Le Port. Meget veltillavet mad og super venlig betjening. Da jeg roste deres brød, fik jeg at vide at de solgte færdigblanding af deres signatur brød. Glæder mig til at bage det og mindes vores sidste aften på Bornholm

Tak, hyldstrup

Anmeldt 9. september 2020 fra mobile enheder

Har igen spist på dette fantastiske sted og er aldrig gået skuffet derfra. Skøn mad og dejlig betjening, dog med en ekstra kadau til Sandra, for udsøgt betjening

Tak, Helleertner
Anmeldt 9. september 2020 fra mobile enheder

Vi spiste frokost på Le Port og maden var rigtig lækker. Godt udvalg i både mad og drikkevare. Meget venlig og opmærksom betjening på en afslappet måde. Restauranten ligger højt med skøn udsigt over havet.

Tak, Birgitte60
Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Helt fantastisk sted, med den smukkeste udsigt og solnedgang, super god mad og service. Vi kommer helt sikkert tilbage. Kan varmt Anbefales

Tak, dorthej912
Anmeldt 23. august 2020

Vi boede i Vang lidt over to uger, så vi nåede heldigvis at spise tre gange på Le Port og hver eneste gang var en virkelig fin, kulinarisk oplevelse ledsaget af fin og prof betjening. Vi kan kun anbefale dette sted til andre, der elsker kvalitet og en hyggelig atmosfære. Og sikke en udsigt! Tusind tak for mad.

Tak, 686elsef
GabrielaJ435, Direktør hos Restaurant Le Port, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2020

Tusind tak for de pæne ord, vi synes, at det var superhyggeligt at have jer på besøg, og glæder os til at se jer igen Mange hilsner Gabriela og Co.

Rejsende, der kiggede på Restaurant Le Port, kiggede også på

Har du været i Restaurant Le Port? Fortæl om dine oplevelser!