“Skønt sted med lækker mad og god betje Ning”
Anmeldelse af Restaurant Le Port

Restaurant Le Port
nr. 1 af 2 Restauranter i Vang
Prisklasse: 17 US$ - 80 US$
Køkkener: Fransk, Fisk og skaldyr, Dansk, Vinstue
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Le Port er en gourmetrestaurant, der læner sig op ad det klassiske franske køkken. Der bruges gode lokale råvarer og der lægges vægt på den personlige, afslappede betjening. Gæster er velkomne til at medbringe deres hunde, hvis de er rolige og i snor. Le Port er den restaurant på Bornholm med den smukkeste udsigt, på vores store terrasse kan man opleve de mest spektakulære solnedgange.
Anmeldt 9. september 2020 fra mobile enheder

Vi spiste frokost på Le Port og maden var rigtig lækker. Godt udvalg i både mad og drikkevare. Meget venlig og opmærksom betjening på en afslappet måde. Restauranten ligger højt med skøn udsigt over havet.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Birgitte60
GabrielaJ435, Direktør hos Restaurant Le Port, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. november 2020

Kære Birgitte!

Tak for de pæne ord, vi vil bestræbe os på at leve op til den flotte anmeldse!

Vi sender jer et tidligt ønske om en god jul og et godt nytår!

Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Helt fantastisk sted, med den smukkeste udsigt og solnedgang, super god mad og service. Vi kommer helt sikkert tilbage. Kan varmt Anbefales

Tak, dorthej912

Kære Dorthe!

Tak for søde ord. Vi er glade for, at du tog dig tid til at anmelde Le Port og vi glæder os til at se jer på Le Port igen!

Et tidligt ønske om en god jul samt et godt nytår fra os.

Anmeldt 23. august 2020

Vi boede i Vang lidt over to uger, så vi nåede heldigvis at spise tre gange på Le Port og hver eneste gang var en virkelig fin, kulinarisk oplevelse ledsaget af fin og prof betjening. Vi kan kun anbefale dette sted til andre, der elsker kvalitet og en hyggelig atmosfære. Og sikke en udsigt! Tusind tak for mad.

Tak, 686elsef
GabrielaJ435, Direktør hos Restaurant Le Port, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2020

Tusind tak for de pæne ord, vi synes, at det var superhyggeligt at have jer på besøg, og glæder os til at se jer igen Mange hilsner Gabriela og Co.

Anmeldt 21. august 2020

Vi besøgte Le Port til frokost anretning med min datter på 1 år. Tog lidt tid for dem og gøre højstol klar, selvom det var adviseret i forvejen. Betjeningen var under middel, ikke særlig spændende eller informativ. Maden var god, lækker og velanrettet, dog var kylling salat mildt sagt kedelig.

1  Tak, peterbT3138HZ

Jeg beklager din oplevelse, vi lever af at være søde, god mad og den fine udsigt. Måske har vi været trætte i hedebølgen. Tjeneren som jeg talte med om situationen, oplevede det ikke på den måde sådan. Vi har ikke så mange høje stole og jeg ved at en af tjenerne brugte usædvanlig lang tid på at få sprittet den grundigt af. Jeg håber, at du trods alt havde et godt ophold på Bornholm. Mvh Gabriela

Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Igen en god oplevelse med lækre retter, fantastisk udsigt over havet og venlig og opmærksom betjening. Kan anbefales

1  Tak, 816oleb

Kære Ole!

Tak for de venlige ord om Le Port, vi sætter pris på at du tog dig tid til at anmelde os!

Vi sender et tidligt ønske om en glædelig jul samt et lykkebringende nytår!

Rejsende, der kiggede på Restaurant Le Port, kiggede også på

Har du været i Restaurant Le Port? Fortæl om dine oplevelser!