“Ikke noget specielt - udover udsigten”
Anmeldelse af Café Misty

Café Misty
nr. 2 af 2 Restauranter i Vang

Vi bestilte et par sandwich til frokost, og de var, som sådan nogle ofte er, ikke noget specielt. Til gengæld var prisen på turistniveau. Det bedste ved besøget var udsigten over havn og hav.

Tak, SteenLindholm

En halv kop kaffe med en sjat kold mælk, et ikke imponerende stykke rabarbertærte med en klat softice og flødeskum, selvbetjening.... 98 kr ! !

Tak, thore909
Anmeldt 13. september 2020

Menukortet lokker med hjemmelavede tærter, kakao med flødeskum mv. Vi købte rabarbertærte, hvor vi skulle lede efter rabarberen i den tunge dej. Kakao var pulverkakao som blev hurtigt tappet fra en maskine og så lige en klat langtidsholdbar flødeskum sprayet ovenpå. Ikke venlig betjening fra indehaveren! Toilet henvises til den offentlige på havnen! Stedets beliggenhed er det eneste der er i top. Vi kommer ikke igen.

Tak, Betty B
Anmeldt 9. september 2020

Besøgte cafeen for at få noget spiseligt. Bordene indenfor var alle "reserveret" hvilket viste sig at dække over, kun at kunne få plads indenfor, hvis man skulle spise.

Betjening oplevede vi som venlig, maden var ok, men er nok prismæssigt i overkanten i forhold til kvaliteten/mængden. Toiletter forefindes ikke på cafeen, men henvises til de nærliggende i havnen. Der var på besøgstidspunktet ingen håndsprit til rådighed.

Der var på besøgstidpunktet to store hunde til stede - vistnok ejerens - selvom de var ganske fredelige, var de både blandt bordene udenfor, men også indenfor! Den ene lagde sig på et tidspunkt under vores stole. Hvorvidt man synes om hunde selskab eller ej, har de intet at gøre på en café/restaurant. Interessant hvad Fødevarestyrelsens kontrolbesøg vil mene om den sag?

Tak, kurthD5650QT
Anmeldt 31. august 2020

Kom efter en god turs vandring træt til Vang, og vi satte os på den yderste bænk på Café Misty og drak en øl, inden vi ville bestille mad derfra. Der var i alt 3 andre personer på i alt ca. 50 pladser. Kort efter kom ejeren og meget hidsigt og ubehageligt om at flytte os fra hendes sted. Tænk at gå i så små sko. Hold jer væk, hvis I kan.

Tak, andersbP6570BQ

Har du været i Café Misty? Fortæl om dine oplevelser!