“Super dejlig stegt rødspætte”
Anmeldelse af Resturant Stauning Havn

Resturant Stauning Havn
Køkkener: Moderne
Velegnet til: Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer

Super dejlig stegt rødspætte, flot og overdådigt stjerneskud. Super sød og kompetent betjening. Dejlig middag. Lækkert øl (Mumme). Fin beliggenhed. Kan kun anbefales.

Tak, LenN636

Super lækkert mad med meget god service og rimelig pris. Vi har været der mange gange og har altid fået den bedste service og den lækreste mad

Tak, josephinep747
Anmeldt 7. juni 2020 fra mobile enheder

Har i dag besøgt Stauning havn.
Vi fik en udmærket klassisk brunch.
Sild, æg, leverpostej, pålæg, ost, skyr, pandekager og flere andre ting.
Lokalerne er ganske hyggelige, og ligger i et skønt område.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Ellen402
Anmeldt 7. juni 2020

Fik en dejlig to retters middag med lækker laks og hovedret med oksefilet og nye lækre kartofler, rigtigt lækkert

Dato for besøg: juni 2020
Tak, olemll
Anmeldt 31. marts 2020

Fantastisk dejlig mad. God betjening. Alt kom med passende mellemrum. Hurtig betjening ved ekstra bestillinger af mad og drikkevarer

Dato for besøg: juli 2019
Tak, DAMIFLFE

Rejsende, der kiggede på Resturant Stauning Havn, kiggede også på

Har du været i Resturant Stauning Havn? Fortæl om dine oplevelser!