“skuffelse på favoritrestaurant”

Henne Kirkeby Kro
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 3. oktober 2023

Det var fjerde gang, det er en ynglings restaurant, men denne gang var en stor skuffelse. 'det manglede spidsen og levede på ingen måde op til to stjerner, måske ikke engang en.

Tak, oleapedersen

Anmeldt 2. oktober 2023

Som altid en dejlig oplevelse. Maden var gennemført og super super lækker.
Retter af sæsonens gode råvarer, der er tilberedt med respekt for enkeltheden og dermed får råvarerne til at brilliere

Tak, Lisbeth S
Anmeldt 15. september 2023

En helt fremragende aften med sæsonens gourmetmenu og super snacks. Service i top med “diskretion”. Store portioner og vinmenuen blev opgraderet til Prestige, primært fransk og i top 🤗👍

Tak, Bif195864
Anmeldt 8. august 2023

Maden var ret fantastisk, kun en enkelt af retterne var lidt middelmådig. Det var consommé med kanin. Den var ikke dårlig, men kedelig.
En person havde allergier, dette var der helt styr på. Dette var oplyst på forhånd.
Betjeningen er god.
Der kan være lidt koldt i lokalet, så man kan med fordel tage en trøje med.
Vi valgte den "billige" vinmenu, som også var rigtig god. Dog var den ene hvidvin ikke så spændende. Det er lidt ærgerligt, at der ikke er en vin med til de omfangsrige snacks, tjeneren foreslog en champagne, dette er dog ikke inkluderet i vinmenuen, ligesom kaffe/te også skal betales udover.
Det kunne være fint med en samlet pris inklusiv disse ting, hvis man bestiller en vinmenu.

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Iben K
Anmeldt 30. juli 2023

Vi kom til kroen med store forventninger. Både fordi vi havde hørt godt om det og pga. de to stjerner, som sætter forventningsniveauet højt. Vi blev desværre ret skuffet. Maden var ret idéforladt og super 'forgetable'. Jeg tror ikke, at jeg vil kunne huske en eneste ret om en uge. Det skulle da lige være de indledende snacks. For det må være de mindst ambitiøse snacks, jeg har nogensinde oplevet på en Michelin-restaurant. Lidt oliven hældt i en skål, en rørt mayonaise med et par gulerødder og salatblade, mandler og en kønsløs tatar. Noget enhver amatørkok kunne bikse sammen til tapasaften med vennerne.

Selve retterne var også ret kedelige, fint håndværk, men ingen sjove idéer, intet overraskende, ingen wow-oplevelser og ingen særlige råvarer. Alt i alt: Zzzzzzzzz. Prestige-vinmenuen og formidlingen af den var ok, men vildt nok, at man skal bestille særskilte drikkevarer til snack'ene. Det burde være inkluderet til den pris. Betjeningen var venlig og god, men bar præg af at, man ikke kan skaffe kvalificeret personale, der rent faktisk ved noget om maden. Selv værelserne var fine og morgenmaden også ganske god.

Da vi tjekkede ud og betalte en regning, der desværre slet ikke stod mål med oplevelsen, blev der ikke spurgt ind til om man havde haft et godt ophold. Det har heller ikke efterfølgende været muligt at give sin mening til kende elektronisk, så nu deler jeg mine tanker her, så kan andre hoppe Henne Kirkeby Kro over. Der er masser af andre steder i den prisklasse, hvor man får langt mere for pengene. Men øv...

Dato for besøg: juli 2023
1  Tak, SoerenC2200

Rejsende, der kiggede på Henne Kirkeby Kro, kiggede også på

Har du været i Henne Kirkeby Kro? Fortæl om dine oplevelser!