“Klamme toiletter”

Roadhouse Kildebjerg Nord
Anmeldt 31. juli 2022 fra mobile enheder

Klamme klamme lokummer, det er som at komme til syditalien. Pinligt. Vi kommer lige fra en campingplads hvor forholdene er langt bedre. Dette her er pinligt og underlig prioritering.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, TorbenDKLindner

Anmeldt 15. juli 2022 fra mobile enheder

Vi købte en sandwich med skinke og ost, en grillburger, en wrap med kylling og hvidløgsbrød.
Sandwichen var tør. Burgeren smagte ikke af meget, overhovedet ikke af grill. Wrappen var også tør, med en smule guacamole i den ene ende. Hvidløgsbrødet var et tørt, hvidt brød med en smule hvidløg i midten.
Der var lang ventetid på maden på trods af, at der var meget få kunder. Pigen der stod ved kassen virkede forvirret, og havde ikke overblik.
Køb maden andetsteds.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, hannam322
Anmeldt 26. maj 2022

Nor alt spiservi morgenmad her, når vi skal til det jyske, men de sidste to gange har det desværre været under al kritik, dyrt og dårligt, maner til grin for sine penge.
Nogen der kan anbefale et andet sted tæt på Odense og ikke inde i selve byen?

Tak, 180junee
Anmeldt 5. maj 2022

Dyrt og dårligt, ville ikke have promfritter, det kunne jeg ikke slippe for, men osten kunne jeg godt slippe for, og det smagte ikke godt, især ikke til prisen 125,00 nej hvor var det ringe

Dato for besøg: maj 2022
Tak, 339perm
Anmeldt 19. september 2021

nachos til 80 kroner ? Uden dip , med en dårlig tomat sovs ? Fandeme sløvt. Profit tallerken så det basker.
Hav noget respekt overfor jeres kunder og jer selv. Hvordan kan i være det bekendt.

Dato for besøg: september 2021
Tak, X1602MIchrisv

Rejsende, der kiggede på Roadhouse Kildebjerg Nord, kiggede også på

Har du været i Roadhouse Kildebjerg Nord? Fortæl om dine oplevelser!