“Dårlig burger, snasket salt, bræbdt bolle”

Roadhouse Kildebjerg Nord
Anmeldt 5. maj 2022

Dyrt og dårligt, ville ikke have promfritter, det kunne jeg ikke slippe for, men osten kunne jeg godt slippe for, og det smagte ikke godt, især ikke til prisen 125,00 nej hvor var det ringe

Dato for besøg: maj 2022
Tak, 339perm

Anmeldt 19. september 2021

nachos til 80 kroner ? Uden dip , med en dårlig tomat sovs ? Fandeme sløvt. Profit tallerken så det basker.
Hav noget respekt overfor jeres kunder og jer selv. Hvordan kan i være det bekendt.

Dato for besøg: september 2021
Tak, X1602MIchrisv
Anmeldt 20. august 2021 fra mobile enheder

Spar pengene, kør videre til Middelfart i stedet.

Tørt gammelt brød i burgeren. Tørstegt bøf. Nærigt indhold. Total overpris. Totalt spild af penge. Kommer aldrig igen.

Jeg vil til enhver tid klart foretrække Mcdonalds, burgerking eller andet junk i stedet. Det smager i det mindste godt, og er friskt.

Tak, Jesper Gleitze N
Anmeldt 9. august 2021

Min søn og jeg var i dag forbi efter at have siddet i kø i en time og var sultne og trængte bare til lidt at spise. Vi ventede 30 minutter på at få en børneburger og en fransk hotdog hvilket jeg syntes var alt for længe taget i betragtningen at der ikke var særlig mange folk.
Vi fik endelig vores mad og tog det med i bilen, da vi gerne ville videre. Det viser sig så at hotdog brødet er koldt og hårdt nogle steder og burgerbollen var så stenhård, at man kunne knække en tand på det. Utroligt man kan være bekendt at sælge sådan noget dårligt mad. Burgeren var simpelthen uspiselig

Tak, 871dittes
Anmeldt 22. juni 2021

Fuldstændig grinagtigt. Fik en meget lille kop kaffe, i en meget stor kop.. 39 kr for 2 slurke kaffe... latterligt!

Dato for besøg: juni 2021
Tak, mie h

Rejsende, der kiggede på Roadhouse Kildebjerg Nord, kiggede også på

Har du været i Roadhouse Kildebjerg Nord? Fortæl om dine oplevelser!