“Frygteligt mad”

Roadhouse Kildebjerg Nord
Anmeldt 9. august 2021

Min søn og jeg var i dag forbi efter at have siddet i kø i en time og var sultne og trængte bare til lidt at spise. Vi ventede 30 minutter på at få en børneburger og en fransk hotdog hvilket jeg syntes var alt for længe taget i betragtningen at der ikke var særlig mange folk.
Vi fik endelig vores mad og tog det med i bilen, da vi gerne ville videre. Det viser sig så at hotdog brødet er koldt og hårdt nogle steder og burgerbollen var så stenhård, at man kunne knække en tand på det. Utroligt man kan være bekendt at sælge sådan noget dårligt mad. Burgeren var simpelthen uspiselig

Tak, 871dittes

Anmeldt 22. juni 2021

Fuldstændig grinagtigt. Fik en meget lille kop kaffe, i en meget stor kop.. 39 kr for 2 slurke kaffe... latterligt!

Dato for besøg: juni 2021
Tak, mie h
Anmeldt 20. maj 2021 fra mobile enheder

Så heller sult føj.... har aldrig smagt så dårlig mad i mit liv det kan man ikke være bekendt at servere

Dato for besøg: maj 2021
Tak, jes776
Anmeldt 13. maj 2021 fra mobile enheder

I forbindelse et ladestop på vores vej gennem Danmark gjorde vi holdt ved resturant Roadhouse i Kildebjerg på E20. Min søn og jeg lod os friste af de flotte billeder af nachos. Ventetiden var kort og spændingen stor. Men SKUFFELSEN var enormt da de små portioner var klar. Det var umuligt at skelne salsa fra klassisk tomat sovs. Kyllingen var sjappet og løgene var skåret i kvarte. Den manglende smag blev kun overdøvet af kedelige glas jalapenos. Havde prisen så været tilsvarende havde vi nok bare kørt videre men 89 kroner for sådan en omgang fortjener en dårlig anmeldelse.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, kennethp616
Anmeldt 9. september 2020 fra mobile enheder

Frygteligt sted. Bestilte 2 baguettes med kylling og bacon. Gammelt sejt brød, ingen dressing, smagsløs kylling, iskold slatten bacon. Det hele smagte af røg. Kommer aldrig tilbsge

Dato for besøg: september 2020
Tak, johnnyl258

Rejsende, der kiggede på Roadhouse Kildebjerg Nord, kiggede også på

Har du været i Roadhouse Kildebjerg Nord? Fortæl om dine oplevelser!