Jørgen C
Vestbjerg, Danmark

Overnatning tæt på vej. Rolige omgivelser, vi hørte ingen trafikstøj.

Anmeldelse af Vissenbjerg Storkro
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 24. jul. 2023fra mobile enheder
En meget venlig modtagelse. Værelset vi fik tildelt var rent og pænt, men ros for, at der var to gode stole på værelset. Vi overnattede en enkelt nat på stedet. Morgenmaden var gennemsnitlig.
Hotellet er placeret, så der er mulighed for løbe eller gå-ture i nærområdet.
Dato for ophold: juli 2023
Problemer med denne anmeldelse?
  • ZenHotels.com
  • ZenHotels.com
    699 kr.
11.1 km fra Vissenbjerg Storkro
Gratis parkering
Vi overnatte på dette dejlige bed and breakfast sted. Hvor der var en virkelig sød vært som tog sig tid til at snakke. Hun lavede den mest fantastiske morgen mad til os til kun 75 kr så kommer du forbi må du ikke gå glip af denne❤️
674 kr.
13.5 km fra Vissenbjerg Storkro
20.0 km fra Vissenbjerg Storkro
Vis flere hoteller i Vissenbjerg
Anmeldt d. 14. juli 2023

Hvis du har lyst til at give +1000dkk for en overnatning på et værelse der lugter, ud til en trafikeret vej på et varmt værelse uden aircondition i ringe stand syntes jeg du skal gøre det.
Der var sort skimmelsvamp på badeværelset, manglende maling på panelerne.
Dynerne havde pletter fra menneskelige kropsvæsker, sengene var alt for bløde.
Det eneste positive jeg kan sige om stedet var at personalet var flinke og klar til at hjælpe når man spurgte.
Maden var standard gammeldags dansk mad ikke det vilde men det kunne spises.
Det er ikke et sted jeg kommer til at sætte mine ben igen.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, Bendix N
Anmeldt d. 3. juni 2023

Vil beskrive det som et gedigent “røvballehotel” - sorry to say
Rammerne er egentlig fine nok, lidt små forhold og uden en egentlig bar, men det er muligt at bestille noget at drikke, i receptionen.
Ligger op til en stor vej, hvilket gør, at man ikke kan have vinduet åbent om natten - sørg i hvert fald for at få et værelse der vender væk fra vejen!
Badeværelset er ret lille og der findes hverken shampoo eller balsam, blot en lille håndsæbe.
Havde bestilt med aftensmad og morgenmad, som blevet serveret fra en buffet (tænker at de kan have svært ved at skaffe personale i de her tider og at det er årsagen til denne form for servering). aftensmaden var ok, uden at være fantastisk på nogen måde. Vinkortet (hvis man kan kalde det det) svarede til en Vivaldi-cafe - skidt og bestod udelukkede af halv-søde rødvin.
Morgenmaden manglede helt traditionelle morg3nmadsretter, som scrambled eggs, bacon, bønner osv osv. det var ikke muligt, at få (eller købe) en café latte eller andet - blot fandtes kaffe fra en termokande.
Der var dog et godt groft lyst brød på buffeten og tak for det.
Kommer næppe tilbage, men det fornemmer i nok, på denne tilbagemelding

Dato for ophold: juni 2023
Tak, morten H
Anmeldt d. 5. marts 2023 fra mobile enheder

Vi fik en meget meget venlig modtagelse af damen receptionen , stor hjælp og megen service.
Vi havde gavekort med til nogle overnatninger, dem vi også hjælp til.
Vi spiste aftensmad i restauranten, der var schnitzel og en forret, igen dessert. Maden var luft trist og skuffede noget.
Værelser var rent og pænt, men lå længst væk fra restauranten, det gør de ofte med gavekort selvom det er ældre der bruger dem.
Dagen efter spiste vi kylling og forretning i restauranten, begge dele var velsmagende, det lykkedes os at købe en dessert, som også var god.
Receptionen lukker kl 15, der mangler flaske automater med sodavand og mulighed for at lave te og kaffe på værelserne.
Der mangler information på skrift om hotellet når man kommer , en velkomstfolder.
De tre stjerner er for service, venlighed og ok til prisen værelser. Kroen er ved at blive renoveret, så jeg håber nogen tænker over stedet er helt lukket efter 15. Te, kaffe og sodavand samt evt en automat med ludt lækkert ville give en stjerne mere herfra

Værelsestip: Elkedel og tebreve bør huskes hjemmefra, lidt god chokolade vil være godt at have med
Dato for ophold: februar 2023
Tak, Hanne P
Anmeldt d. 4. marts 2023

Var til et arrangement med ca 25 personer, fik lokale i kælderen.
Havde bestilt buffet, og det var ikke nogen stor buffet, men det passede godt til vores arrangement, og vi havde selv valgt det, ud fra et menu kort.
Men kødet var sejt, og det ellers røde kød, var gennemstegt og tørt, jeg kontakter kroen et par dage efter, men det kunne de ikke være mere ligeglade med, ikke noget med " undskyld, det beklager vi.......

Dato for ophold: september 2022
2  Tak, TovePaaske
Anmeldt d. 2. februar 2023

Fin velkomst i reception. Kommer på gangen ned til værelser. Der lugter af røg.
Ok værelser. Lidt slidte badeværelser. Glæde os til aftensmaden. Så og ventede i 15 min inden der kom en tjener ind i resturanten. Vi bestilte en winerschnitzel. Den er som den skal være.

Dato for ophold: februar 2023
Tak, Arne S