202 $
eDreams202 $
Priceline202 $
Agoda.com203 $
Anmeldt d. 10. november 2020

Vi overnattede på hotellet gennem et tilbud hos SPOTdeal. Alt var i orden. Fint og rent værelse med dejlig udsigt. God aftensmad og OK morgenmad. Servicen var virkelig god og hyggelig, til trods for at de havde travlt.

Værelsestip: Hvis man skal besøge Terrariet, så sig det i receptionen. De har en aftale, så man får billetterne billigere ved at købe dem på hotellet.
Tak, hanslynge
Anmeldt d. 22. oktober 2020 fra mobile enheder

Virkelig en trist oplevelse!
I sammeøjeblik man åbner døren til sit værelse mødes man af et værelse, hvor møblementet er så udslidt, at det ikke en gang kunne finde vej til en genbrugsbutik!
Værelset fremstår umiddelbart rent men jeg skal tilbage 1990’erne i det tidligere Østtyskland for at erindrer at have set så nedslidt et værelse.

Dato for ophold: oktober 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, 693perw
Anmeldt d. 22. oktober 2020 fra mobile enheder

Godt sted for familier mm. Men
Vi havde købt 2 deals og hvorpå der står at der ikke er rengøring på værelset, og når man så har 2 deal burde de komme og kikke på værelset ja og skifte håndklæder, men nej, vi boede i den nye fløj rigtig lækker...
Morgenmaden ok men der kunne godt være lidt mere for børn på menuen så som pandekager, æg og bacon...
Udemærket service hvis bare receptionen og tjenere sagde det samme med hensyn til børnevenlig mad på menuen... stor uenighed..
Aftensmaden var rigtig god, men de få personale løb rundt, så de ikke havde tid til og sørge for at fadene var fyldte, selv om der var 2 serverings steder stod man stadig og ventede på der kom mad...
God opholdsrum i kælderen med spil, bordtennis, poolbord og dart og fodboldspil... men kunne trænge til en opdatering....
Kommer igen engang....

Tak, kimo180772
Anmeldt d. 15. september 2020 fra mobile enheder

Vi var på Vissenbjerg Storkro i august, på weekendophold, som vi var tilfredse med, alt fungerede bare, trods COVID-19 som der tages højde for. Vi kommer tilbage, ligger godt for udflugter på Fyn. Vi vi har bestilt to ophold mere, så dem glæder vi os til.

Dato for ophold: august 2020
Tak, johnnyL428
Anmeldt d. 17. august 2020

Et godt udgangspunkt til nogle feriedage på Fyn. Hotellet er ok, og det samme kan man sige om maden, værelserne er gode, og hele hotellet ligger sådan, at man ikke skal ud for at komme på værelset når man har været nede at spise,

Dato for ophold: august 2020
Tak, Per N