202 $
eDreams202 $
Priceline202 $
Agoda.com203 $
Anmeldt d. 5. august 2020

Havde en enkelt overnatning på Vissenbjerg Store Kro booket gennem Smartboks. Hotellet/kroen eller rettere vandrehjemmet som det bedst kan betegnes, ligger med udsigt til grønne områder, hvis reklame manden mener en F24 benzintank med grønt neon lys er grønt område ja så er det betegnende.
Stedet ligger ved den meget trafikeret middelfartvej som selv i sommerferien har tung trafik fra kl 4.30.
Værelserne er frygtelige - sengene mangler top madras så man ligger direkte på en meget lav boksmadras.
Værelserne er slidte og de 2 sorte imiteret Læder lænestole er ødelagte i læderet og man sidder direkte på træet.
Værelset er ikke rengjort der ligger personlige ejendele fra tidligere gæst i skufferne. shampoo flaskerne er brugte alle 3 med små rester i de små flasker. Ikke Betryggende i disse corona tider. Toiletrulle holderen er også knækket.
Der er skimmelsvamp i bruseniche og i vasken. Og der lugter dårligt på både badeværelse og værelse.
Hele stedet er slidt og på ingen måde prisen værd.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, 975helleb
Anmeldt d. 31. juli 2020

Det var et okay værelse. Desværre fremstod der ret slidt og med en lidt træls lugt.
Maden var desværre heller ikke noget at skrive hjem om.
God beliggenhed I forhold til motorvej og Odense. Pæn udsigt fra værelset.

Tak, svc9
Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Danmarksferien bragte os også til Midtfyn. Venlig modtagelse og værelseanvisning. Vi havde bestilt 2 overnatninger i stort værelse med terrasse / altan, og blev anvist et flot og veludstyret værelse i den helt nye fløj. God morgenmad og middag. Hotellet er det hotel vi har oplevet med den største opmærksomhed på at undgå coronasmitte. Vissenbjerg er et godt udgangspunkt for ture på Fyn. Hotellet kan varmt anbefales.

Tak, PerR_13
Anmeldt d. 19. juli 2020

Inden opholdet var der pludselig problemer med vores greenfee og de greenfees vi var blevet lovet var ikke mere tilgængelige, men til sidst lykkedes det mod at vi skulle betale mere end først aftalt. Værelserne var ok, men meget slidte. Da vi skulle spise var der intet bord til os, selvom vi havde fået en specifik tid og maden var frygtelig kedelig. Vi glemte desværre en elektrisk tandbørste, som desværre aldrig blev fundet ..................................................................

Tak, 431britts
Anmeldt d. 2. juli 2020

Morgenmad glimrende, og de treretters aftenmenuer var alle store nydelser. Værelserne: Bunden på den ene seng var gået i stykker, fugerne på badeværelse var defekte, skraberen i badet var slidt i stykker (som rengøringen umuligt kunne overse), det ene håndklæde (hvid) brugte vi under hele opholdet på 3 dage. Fremstod således noget nedslidt. Til gengæld var WiFi både problemfri og hurtig (cirka 90 download og cirka 80 upload).
Idet vort ophold var meget billigt, kunne vi umuligt tillade os at forvente meget mere end, hvad vi fik, hvorfor det blive 4 ud af 5. Vi udelukker således ikke et genbesøg.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, seacop