Anmeldt d. 10. november 2019

Min mand og jeg skulle på en lille afslapnings ferie inden jeg skulle opereres
Vi ankom tirsdag og skulle hjem igen torsdag.
Da vi ankom fik vi henvist et værelse i kælderen.
På badeværelset var flere af klinkerne i gulvet revnet og løse, så der var stor risiko for at komme til skade, hvis man gik på bare tæer.
Madrasserne var så tynde, at når man bevægede sig i sengen, kunne man mærke fjedrene igennem.
Der var så meget fugt og skimmelsvamp, at det satte sig på luftvejene og alt var gammelt og nedslidt.
Det eneste positive var aftensmaden.
Det var meget flot og velsmagende og personalet var søde og rare.
Vi købte en Pepsi Max hver de 2gange vi spiste aftensmad ( 4 cola=120kr)
Et glas vin kostede 85 kr, fra en flaske fra den nærmeste butik, hvor vinen kostede 40-50 kr.
Da vi om torsdagen skulle aflevere værelses nøglen i receptionen, blev vi mødt af en temmelig sur receptionist, der over for os, beklagede sig over, at der lå ca 5 sæt nøgler fra gæster der var kørt, det var åbenbart for meget arbejde for hende og det skulle så lige deles med os.
Det er helt sikkert et sted vi ALDRIG kommer mere

Dato for ophold: november 2019
Tak, Rikkemus
Anmeldt d. 22. oktober 2019

Vi blev inviteret til vildtaften fra 18:30 til 1:30 på Vissenbjerg Storkro.
Det var et super dejlig mad og underholdning ved sangeren Jørgen Rasmussen.
Han spillede fantastisk og sluttede med dansemusik.

Tak, Henrik J
Anmeldt d. 17. oktober 2019

Receptionisten var uengageret og uinteresseret i spørgsmål omkring hotellets faciliteter ved ankomst. Værelset var slidt og lugtede indelukket. Puderne lugtede af gammelt sved og spindelvæv fyldte hjørnerne i rummet. Der er ikke mørklægningsgardiner og de når knap nok vindueskarmen, så det er muligt at se ind ude fra. Det værste er dog sengene, som føles som om at man ligger direkte på fjedre. Maden var heller ikke noget at råbe hurra for. Det er decideret for ringe.

Værelsestip: Find et andet hotel.
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, JesusKristensen
Anmeldt d. 13. oktober 2019

Storkro dækker bestemt ikke oplevelsen her. Det var tydeligt et konference hotel.
Der var ingen steder at sidde efter maden eller andet at foretage sig.
Maden var OK men ikke noget der rigtig trækker op. Vinen vi bestilte var trukket op i køkkenet og den ene tjener, der både skulle tage imod bestillinger, fylde op på buffeten og rydde af, havde så travlt at vi opgav at klage.
Morgenmaden var som på et gennemsnitligt hostel

Tak, HanneG
Anmeldt d. 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Et ophold som var en gennemsnitlig oplevelse. Vi fik værelse med adskilte senge, selvom vi ved booking havde sagt vi ønskede dobbeltseng. Morgenmaden var ikke noget at skrive hjem om, det var den skrabede udgave. Vi spiste aftensmåltidet to gange begge gange deres buffet, hvilket var ok til prisen.

Tak, Helle H