Anmeldt d. 14. september 2019 fra mobile enheder

Dårligt!!
Hovedpuden lugtede af fugt/sved, stikkontakten bag sengen manglede front, maden var tilberedt af frosne /forarbejdet vacum kartofler og grøntsager . Receptionen var betjent af ejeren, som havde travlt med at notere hvor stikkontakten sad, men på intet tidspunkt beklagede det vi havde oplevet. Jeg har svært ved at forestille mig, at der ikke findes noget bedre i nærheden, som er at ,foretrække, for det her har vi nået bunden. Gangene og værelserne lugter sødligt kvalm indelukket, loftet i restauranten er ved st falde ned buler og er brunt af fugt.,
Tjenerne ved aftensmaden var søde, men havde mega travlt. De var to til en tæt på fyldt restaurant.
Alt i alt var det her bare en rigtig skidt oplevelse.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Maria Ø
Anmeldt d. 17. august 2019

Vil ikke anbefale andre at spilde penge på dette sted. Vi fik et værelse placeret midt i byggerod, og havde morgenvækning i form af håndværkere der larmede lige uden for døren. Og da vi gjorde opmærksom på dette i receptionen fik vi bare at vide at “ det var da ærgerligt”. Så for os var det spild af penge at besøge dette sted. Men til gengæld var vi rasende da vi kørte derfra.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Agerskovhartz
Anmeldt d. 4. august 2019

discount i enhver henseende. i oversigten stod morgenmad 7,00 , i virkeligheden 7,30 .i oversigten på værelset fin liste over tv-kanaler, der var nogle der passede, men også mange der ikke gjorde. på det interne tv kørte en reklame for en revy, som sluttede for 6-7 uger siden. håndværkere fra kl. 6,45
aftensmaden var buffet med fast forret og fast hovedret, ingen fejl på maden, men jeg har aldrig oplevet at et sådant arrangement kaldes buffet.
personalet var en positiv oplevelse, især damerne, specielt aftendamen
stedet burde slå op menuen , den er jo fastsat for en uge, regner jeg med.

Dato for ophold: juli 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, tyrolsgade
Anmeldt d. 17. juli 2019 fra mobile enheder

Havde jeg dog bare læst anmeldelserne inden jeg bestilte dette ophold, for det er lige så tarveligt som beskrevet. Nedslidt hotel, ingen hyggekroge, ingen servering efter måltiderne og det tarveligste mad, ikke skyggen af friske råvarer på en årstid hvor alt kan hentes frisk næsten uden for døren. Kommer lige fra et ophold på Fåborg Fjordhotel, hvor alt var lækkert og perfekt, uden at være dyrere, så her kommer vi ikke mere men ærgrer os over at have brugt penge og. 2 feriedage her

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Hanne M
Anmeldt d. 3. juli 2019

Dejlige værelser, venligt personale og dejlig mad. Fungerede fint med bustransport til revyen. Dejlig musik og dans om aftenen. Var rigtig godt at revyen var om eftermiddagen, da aftenen blev brugt til hygge og dans. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Bente H