Virkelig lækkert og stemningsfuldt hotel

Lækkert hotel til den perfekte retreat midt i den skønne natur. Vi boede i den gamle del (den nye... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
danmarkdejligst
Skagen, Danmark
fra mobile enheder
Ophold

Vi var på ophold i forbindelse med et bryllup. Og hold da op hvor var det bare godt! Værelset var... læs mere

Bubziz
Nørre Asmindrup, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 13. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fik et værelse i den nye del, et gange fint værelse. Men rengøringen havde vidst ikke været forbi siden nytår. Meget støvet og fuld af spindelvæv. Aftensmaden var fin fair pris og rigtig godt mad. Morgenmaden fik man en standart platte med pålæg. Som dog havde en så sur lugt at vi måtte be om en ny platte. Ny kom der men der havde man mistet lysten til at spise. Den lune leverpostej og røræg var helt kold. Men kaffen var god.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, 848hps
Anmeldt d. 26. maj 2020 fra mobile enheder

Forårsophold. Flotte omgivelser, god betjening i reception og restaurenten om aftenen. Morgenmaden blev serveret som en standard platte uden genopfyldning. De der skulle have te fik en standard kande uden mulighed for at vælge smag. Alt i alt et lækkert ophold til prisen som kan anbefales:)

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, 465LouiseD465
Anmeldt d. 26. maj 2020 fra mobile enheder

Vi har flere gange været på Nørre Vosborg og er aldrig blevet skuffet. Det blev vi absolut heller ikke denne gang.
Vi havde et todages ophold med ankomst den første dag, de havde åben efter Corona- nedlukningen.
Alt var gennemtænkt i forhold til servering og sikkerhed.
Og vi blev i den grad forkælet med bobler - appetizers og dessert - som var på husets regning i anledning af genåbningen.
Både tjenere og maden var som altid helt i top - flere af retterne helt klart med Michelin potentiale.
På andendagen var service også i top om end serveringen tog lidt tid - men det passede faktisk os rigtig godt. Og igen faldt vi i svime over flere af retterne.
Værelserne var som altid indbydende og rene. I det ene værelse lugtede der ikke så godt ved ankomsten - men vi fik et andet i løbet af 2 minutter.
Kommer vi igen på et senere tidspunkt - ja selvfølgelig - det er 100% sikkert.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, CopenhagenShi
Anmeldt d. 1. februar 2020

Vi var til søndagsbrunch i deres restaurant. Mange fine økologiske retter, vellavede og elegant præsenteret. Man bør dog reservere bord, da det er meget populært.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, 236michaelh
Anmeldt d. 14. november 2019

Skønt ophold - både maden og omgivelserne var perfekte, alt var gennemført og med lokale råvarer blev middagen sublim. Kan anbefales.

Dato for oplevelse: december 2018
1  Tak, Majmilla