“God oplevelse”
Anmeldelse af N.v. Tasting

N.v. Tasting
nr. 1 af 1 Restauranter i Vemb
Prisklasse: 750 kr. - 3.000 kr.
Anmeldt 4. juni 2023 fra mobile enheder

Nogle gange vælger man noget hvor man ikke præcis ved hvad man går ind til. Og det er NV tastning et eksempel på. Vi fik en fantastisk god oplevelse. Servicen var nærværende og god og præsentation af retterne af den unge kokke elev fungerede super fint. Mht maden fik vi 13 serveringer hvoraf de 11 fungerede rigtig godt. De sidste to faldt ikke helt i vores smag. Vi fik to vine som fremstod rigtig godt og var virkelig value for money

Dato for besøg: juni 2023
Tak, 781mettep

Anmeldt 6. marts 2023 fra mobile enheder

En udsøgt fornøjelse og virkelig gennemført oplevelse af, hvordan kokke kan trylle de lækreste retter frem og tilføje vine og bobler som gør oplevelsen unik. Aftenen var fuldendt med de utrolig dygtige unge mennesker, både i køkkenet og i restauranten. Et super godt valg hvis du vil have en unik tastning oplevelse🌟

Dato for besøg: marts 2023
Tak, 651nitag
Anmeldt 29. juli 2022

Hvor var det bare godt alt sammen!!!
Mads og hans kokkeelev leverede den ene vidunderlige tasting efter den anden……..ialt 10. Vi kan ikke fremhæve en frem for andre, for alle var simpelthen fantastiske. Hver enkelt lille smagning blev serveret med grundig forklaring af råvarer og tilberedning. Flot!
Mikkel sørgede for, at vi befandt os rigtig godt i restauranten, og serverede en smuk vinmenu, som komplementerede maden perfekt. Vi følte os virkelig velkomne takket være udsøgt service.
Vi har kun positivt at give udtryk for og kommer meget gerne tilbage.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, 617ragnab
Anmeldt 12. februar 2022 fra mobile enheder

Fantastisk mad oplevelse samt tilpasset med virkelige gode vine og champagner , hvis man tager vin menu til maden , vi bestilte 13 retter menu og ikke sidste gang vi besøger nv tastning og nr vosborg

Dato for besøg: februar 2022
2  Tak, Peter L
Anmeldt 16. juli 2021 fra mobile enheder

Himmelsk menu og betjening

Vi vil 13 retters menuen, små retter der alle var lavet til perfektion. Og ligeledes serveret sådan. Alle var fantastiske smags oplevelser, og med virkelig sød servering. Gourmet på højeste niveau, sikker på Michelin stjernen er indenfor rækkevidde.

Dato for besøg: juni 2021
3  Tak, 127michaelh

Har du været i N.v. Tasting? Fortæl om dine oplevelser!