Lise N

En meget stor skuffelse :-(

Anmeldelse af Hotel Nørre Vosborg
2,0 ud af 5 boblerAnmeldt 3. mar. 2024
Det var en pæn stor skuffelse at være på ophold på Nørre Vosborg. Vi havde booket et ophold med overnatning i junior suite med 3 retters middag. Ved ankomsten brugte vi noget tid på at finde receptionen - viser sig at den er i restauranten (bare så andre ikke også skal lede...).
Vi blev på værelset mødt af en flaske bobler og en håndskrevet hilsen. Det var vi glade for, men derefter gik dagen ned ad bakke. Den 3 retters middag var lige så ringe som personalets kendskab til mad og vin.
Vi fik serveret en MEGET lille og næsten smagsløs forret, en tæt på uspiselig hovedret (en i støv-tør butterdej indbagt helt tørstegt svinemørbrad, som de tillod sig at kalde Beef Wellington ala stedet selv med tilhørende med tilhørende whiskeysauce (??!)), og en ok dessert.
Dagen derpå blev vi heldigvis præsenteret for en fin morgenmad og skønt personale - det sikrer stedet 2 og ikke 1 stjerne fra os.

Sengen på værelset var i stykker ved ankomst - tænker det er en af de ting, der vil være en oplagt ting at vedligeholde sådan et sted.

Vi havde glædet os meget til opholdet, men det er med sikkerhed ikke et sted, som står øverst på listen ift et besøg nummer to.
Dato for ophold: februar 2024
Problemer med denne anmeldelse?
835 kr.
Gratis parkering
595 kr.
    595 kr.
10.4 km fra Hotel Nørre Vosborg
Badeland man sauna og modstrømsanlæg
620 kr.
    1.395 kr.
17.9 km fra Hotel Nørre Vosborg
Vis flere hoteller i Vemb
Anmeldt d. 31. august 2023

Min mand og jeg er netop kommet hjem fra en weekend (2 overnatninger på Nørre Vosborg). Stedet er skønt og morgenmaden god, men det kniber gevaldigt med servicen.
Værelserne bliver ikke automatisk rengjort, hvis man sover der flere nætter. Der ligger blot en seddel på sengen om, at man skal give besked, hvis man ønsker dette. Vi aftalte derfor med den venlige mand i receptionen, at der gerne måtte komme nye håndklæder, blive redt seng og i det hele taget ordnet på værelset imellem vores overnatninger.
Vi kom sent tilbage lørdag aften - desværre til halvvåde håndklæder fra om morgenen, beskidte kopper og en rodet seng. Vi havde badet i havet om dagen og glædede os til at komme "hjem" til et rent rum og tørre håndklæder og blev noget forbløffede, da vi så, at der ikke var gjort rent, og vi måtte tage bad med de brugte, halvvåde håndklæder og selv vaske kopperne op.
Søndag morgen påtalte vi det for den samme venlige mand i receptionen som sagde, at han havde givet rengøringen besked, og at det selvfølgelig ikke var godt nok. Han sagde også, at han desværre ikke kunne gøre noget ved det lige nu, men at han havde skrevet det hele ned til chefen, som vi ville høre fra i løbet af mandagen med henblik på en kompensation. Det skete dog ikke, men tirsdag formiddag ringede en venlig dame fra receptionen, som tilsyneladende ikke havde fået hele beskeden fra sin kollega og skulle have repeteret vores budskab igen. Det endte med, at hun ville gå videre med det til "en med flere striber på skulderen", som hun udtrykte det.
Hun lovede at ringe tilbage tirsdag eftermiddag, men det skete desværre ikke. Onsdag havde vi stadig intet hørt og sendte derfor en mail til en overordnet på hotellet, hvor vi foreslog dem at give os en ny overnatning eller tilbageføre beløbet for den ene overnatning. I dag torsdag fik vi så en mail fra receptionschefen om, at hun ikke mente, at vi er berettiget til kompensation, men at de gerne ville opgradere os eller sætte en flaske vin på værelset, hvis vi besøgte stedet igen. Samtidig påpegede hun, at vi skulle have påtalt den manglede rengøring sent om aftenen, da vi kom tilbage til hotellet.
Sagen er blot, at der ikke var nogen til stede i receptionen på det tidspunkt (kl. 22.00), og det er heller ikke et tidspunkt, man har lyst til at vente på en rengøring af ens værelse.
Vi er alle sammen mennesker, og der kan ske fejl, men vi synes på ingen måde, at Nørre Vosborg lever op til den service, man bør forvente af et sted som dette.
På deres egen hjemmeside skriver de om stedet: "Her får du en perlerække af helt unikke indtryk for sjæl og sanser, som er uden sidestykke".
Ja, det skal jeg da lige love for ...

Dato for ophold: august 2023
1  Tak, Lonestar2100
Hotel Nørre Vosborg, Guest Services / Front Office hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. september 2023

Kære Lone,
Jeg er rigtig ked af at vi ikke levede om til de forventninger I havde til Nørre Vosborg.
Og jeg beklager at det ikke blev lavet inhouse rengøring på jeres værelse, efter I havde bestilt det ved værten. Havde I kontaktet os på aftenen da I kom tilbage, havde vi har haft mulighed for at udbedre fejlen på dagen.
Janni i Dali Brunsborg
Receptionschef, Nørre Vosborg

Anmeldt d. 4. juni 2023 fra mobile enheder

Rigtige fine og hyggelige værelser efter dansk design principper. Der var meget skabsplads på værelset og både bruser og badekar på badeværelset. Der var en lækker terrasse til værelset med eftermiddagssol. Morgenmaden er bestemt også i den gode ende. Godt udvalg af veltilberedte råvarer

Dato for ophold: juni 2023
Tak, 781mettep
Hotel Nørre Vosborg, Guest Services / Front Office hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. juni 2023

Kære Mette,

Tak for at du har taget dit tiden til at skive om dit ophold.

Vi er rigtig glade for at du har haft et dejligt ophold hos os.

Endnu engang tak og vi håber at se dig igen på Hotel Nørre Vosborg.

Janni i Dali Brunsborg
Receptionschef, Nørre Vosborg

Anmeldt d. 21. maj 2023 fra mobile enheder

Nørre Vosborg tilbyder med sin beliggenhed i det vestlige Jylland et godt udgangspunkt for at opleve vestkystens mange smukke landskabet og ikke mindst Vesterhavet. Selve hovedbygningen med riddersalen ligger for sig selv. Hotellet er indrettet i tilknytning til den gamle herregård. En del af værelserne ligger i en relativt ny fløj, og suiterne ligger bygningen Vosborglille, der er opført i 1852, men nu er gennemgribende og meget smagfuldt restaureret. Vi boede i en minisuite, der bestemt ikke er mini, men består af to store værelser plus badeværelse. Møblementet består af nye designermøbler og rengøringen er særdeles omhyggelig.
Morgenmaden serveres i restauranten, der ligger i en anden fløj og ligeledes er fornemt restaureret. Morgenmåltidet er indbydende og af høj kvalitet, men det forekommer dog mærkeligt, at man ikke kan få en kop almindelig morgente. Restauranten serverer kun tevarianter med smag af bergamotte, frugt eller bær!
Personalet over alt på Nørre Vosborg var særdeles venlige og imødekommende, og maden i brasseriet er fremragende.

Dato for ophold: maj 2023
Tak, 2920niels
Hotel Nørre Vosborg, Gæsteservice/reception hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. maj 2023

Kære 2920Niels,

Mange tak for den rigtig fine anmeldelse, samt den flotte beskrivelse af både Nørre Vosborg, vores omgivelser samt jeres ophold.
Vi er utrolig taknemlige for denne skønne feedback.

Samtidig håber vi på, at vi en anden gang må få fornøjelsen af at have jer som gæster på Nørre Vosborg.

Rigtig god dag til jer.

Gitte Andersen

Anmeldt d. 6. marts 2023 fra mobile enheder

Vi havde booket et tasting ophold.
Det er et rigtig flot og velholdt sted med charme, og nybyg som passer godt til de gamle bygninger. Super hyggeligt at gå en tur i den gamle bygning, hvor historie og kunst går hånd i hånd. Dejlige værelser med god plads og meget rent.
En rigtig flot morgenbuffet med stort udvalg. Meget af det hjemmelavet og lækker kvalitet. Et super lækkert kaffehjørne hvor du også kan gå på opdagelse.
Koblet sammen med en 13 retters smagsoplevelse på N.V.Tasting, var det en helt igennem unik oplevelse, som bestemt tåler gentagelser🌟

Dato for ophold: marts 2023
Tak, 651nitag
Hotel Nørre Vosborg, Gæsteservice/reception hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. marts 2023

Kære 651nitag,

Tusind tak for den flotte anmeldelse, den er meget højt værdsat.
Vi er utrolig glade for at i har nydt jeres Tasting ophold hos os, tak for den flotte ros, den skal jeg give videre til rette vedkommende.

Vi håber at vi er heldige, at få lov at byde jer velkommen en anden gang.

Ønsker dig en rigtig god dag.

Gitte Andersen

Anmeldt d. 2. januar 2023

Nørre Vosborgs fordele er - også nytårsaften - ro og stilhed, flot natur, højt til himlen og smukke bygninger. Maden er fremragende, smagfuld og varieret, og de store tallerkner, som måske nok er et modefænomen, sikrer i hvert fald, at mad ikke spildes unødigt på bordet.
De mange retter var med vinmenu, og der blev skænket rigeligt op og efterskænket, så det var en lyst. Her var betjeningen meget fornem!
Til gengæld fik vi natmad uden drikkelse af nogen art, hvor vi godt kunne have arvet en smule rødvin fra middagen. Det er næsten uartigt at sælge en øl for 98 kroner, som jeg hørte om.
Dronningens tale burde være sendt op på væggen med projektor og i det mindste med en lyd, så alle vi gamle, tunghøre mænd kunne følge med.
Værelset, en juniorsuite, var pænt stort med to lænestole og kontorstol. Dobbeltsengen var fremragende og en reel dobbeltseng, hvor nogle hoteller sætter to senge sammen, der så i løbet af nattens forskellige bevægelser langsomt, men sikkert glider fra hinanden. Det er da synd, hvis man er godt gift!
Badeværelset er af de bedre, godt med gulvplads, godt med aflæggeplads og et fornemt bruserum uden indviklede indstillingsprocedurer. Paraply til rådighed, kogemuligheder for vand og en espressomaskine. Det ville være rosværdigt, hvis der var et - gerne mindre - køleskab!
En fordel mere er et imødekommende og venligt personale, hvor jeg følte, at jeg var en velkommen gæst. Tak for det!
Ulemper? Tja, lidt forbedringsmuligheder kunne være, at man første gang, man ankommer, ikke kan finde receptionen. Intet skilt på bygningen, kun et lille A4-ark. De forskellige bygninger har heller ikke skilte, men det er måske ikke tilladt, da de sandsynligvis er mere eller mindre fredede. Men et skilt på en stander ud for bygningen kan vel ikke være forbudt.
Også et par skilte savnede vi, da vi skulle ud på spadsereturen langs Storåen. Måske står de bare et sted, vi ikke opdagede, men vi fandt dem altså ikke.
Endelig egner grusstierne mellem bygningerne sig ikke til pæne balsko og højhælede kvinderfutteraler. Måske bør hotellet finde lidt penge til nogle fliser?

Værelsestip: Receptionen er den bygning, der ligger i midten …
Dato for ophold: december 2022
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, 43finnjean
Hotel Nørre Vosborg, Guest Services / Front Office hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. januar 2023

Kære Finn,
Tusind tak for denne flotte anmeldelse, den sætter vi utrolig stor pris på.
Vi er så glade for at i har nydt jeres ophold hos os.
Tak for ros med henblik på værelse, maden, betjening mm, det betyder rigtig meget for os, at i har følt jer velkommen og at personalet har taget sig godt af jer.

Med hensyn til bedre skiltning, beklager vi at dette var en udfordring.
Jeg skal sige dette videre til rette vedkommende, så vi kan få fulgt op på dette.
Der er skilte langs ved vandreruterne, det var ærgerligt at i ikke fik øje på disse.

Jeg takker endnu engang for den anmeldelse i har givet os, og håber på at vi må have lov at byde jer velkommen tilbage en anden gang.

Med ønske om en rigtig god dag.

Gitte Holmgaard Baltser Andersen