Nita G
Thisted, Danmark

Super skønt sted i smukke omgivelser.

Anmeldelse af Hotel Nørre Vosborg
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 6. mar. 2023fra mobile enheder
Vi havde booket et tasting ophold.
Det er et rigtig flot og velholdt sted med charme, og nybyg som passer godt til de gamle bygninger. Super hyggeligt at gå en tur i den gamle bygning, hvor historie og kunst går hånd i hånd. Dejlige værelser med god plads og meget rent.
En rigtig flot morgenbuffet med stort udvalg. Meget af det hjemmelavet og lækker kvalitet. Et super lækkert kaffehjørne hvor du også kan gå på opdagelse.
Koblet sammen med en 13 retters smagsoplevelse på N.V.Tasting, var det en helt igennem unik oplevelse, som bestemt tåler gentagelser🌟
Dato for ophold: marts 2023
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 8. mar. 2023
Kære 651nitag,

Tusind tak for den flotte anmeldelse, den er meget højt værdsat.
Vi er utrolig glade for at i har nydt jeres Tasting ophold hos os, tak for den flotte ros, den skal jeg give videre til rette vedkommende.

Vi håber at vi er heldige, at få lov at byde jer velkommen en anden gang.

Ønsker dig en rigtig god dag.

Gitte Andersen
11.1 km fra Hotel Nørre Vosborg
595 kr.
    595 kr.
10.4 km fra Hotel Nørre Vosborg
Badeland man sauna og modstrømsanlæg
Go to your Happy Price
18.2 km fra Hotel Nørre Vosborg
26.5 km fra Hotel Nørre Vosborg
Vis flere hoteller i Vemb
Anmeldt d. 2. januar 2023

Nørre Vosborgs fordele er - også nytårsaften - ro og stilhed, flot natur, højt til himlen og smukke bygninger. Maden er fremragende, smagfuld og varieret, og de store tallerkner, som måske nok er et modefænomen, sikrer i hvert fald, at mad ikke spildes unødigt på bordet.
De mange retter var med vinmenu, og der blev skænket rigeligt op og efterskænket, så det var en lyst. Her var betjeningen meget fornem!
Til gengæld fik vi natmad uden drikkelse af nogen art, hvor vi godt kunne have arvet en smule rødvin fra middagen. Det er næsten uartigt at sælge en øl for 98 kroner, som jeg hørte om.
Dronningens tale burde være sendt op på væggen med projektor og i det mindste med en lyd, så alle vi gamle, tunghøre mænd kunne følge med.
Værelset, en juniorsuite, var pænt stort med to lænestole og kontorstol. Dobbeltsengen var fremragende og en reel dobbeltseng, hvor nogle hoteller sætter to senge sammen, der så i løbet af nattens forskellige bevægelser langsomt, men sikkert glider fra hinanden. Det er da synd, hvis man er godt gift!
Badeværelset er af de bedre, godt med gulvplads, godt med aflæggeplads og et fornemt bruserum uden indviklede indstillingsprocedurer. Paraply til rådighed, kogemuligheder for vand og en espressomaskine. Det ville være rosværdigt, hvis der var et - gerne mindre - køleskab!
En fordel mere er et imødekommende og venligt personale, hvor jeg følte, at jeg var en velkommen gæst. Tak for det!
Ulemper? Tja, lidt forbedringsmuligheder kunne være, at man første gang, man ankommer, ikke kan finde receptionen. Intet skilt på bygningen, kun et lille A4-ark. De forskellige bygninger har heller ikke skilte, men det er måske ikke tilladt, da de sandsynligvis er mere eller mindre fredede. Men et skilt på en stander ud for bygningen kan vel ikke være forbudt.
Også et par skilte savnede vi, da vi skulle ud på spadsereturen langs Storåen. Måske står de bare et sted, vi ikke opdagede, men vi fandt dem altså ikke.
Endelig egner grusstierne mellem bygningerne sig ikke til pæne balsko og højhælede kvinderfutteraler. Måske bør hotellet finde lidt penge til nogle fliser?

Værelsestip: Receptionen er den bygning, der ligger i midten …
Dato for ophold: december 2022
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, 43finnjean
Hotel Nørre Vosborg, Guest Services / Front Office hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. januar 2023

Kære Finn,
Tusind tak for denne flotte anmeldelse, den sætter vi utrolig stor pris på.
Vi er så glade for at i har nydt jeres ophold hos os.
Tak for ros med henblik på værelse, maden, betjening mm, det betyder rigtig meget for os, at i har følt jer velkommen og at personalet har taget sig godt af jer.

Med hensyn til bedre skiltning, beklager vi at dette var en udfordring.
Jeg skal sige dette videre til rette vedkommende, så vi kan få fulgt op på dette.
Der er skilte langs ved vandreruterne, det var ærgerligt at i ikke fik øje på disse.

Jeg takker endnu engang for den anmeldelse i har givet os, og håber på at vi må have lov at byde jer velkommen tilbage en anden gang.

Med ønske om en rigtig god dag.

Gitte Holmgaard Baltser Andersen

Anmeldt d. 11. december 2022 fra mobile enheder

Dejligt ophold! Alt var i orden og god betjening. Restauranten var absolut en oplevelse. Fantastisk fransk inspireret mad af gode råvare! Og der var rigelig!! Stor oplevelse til rimelig penge. Kan klart anbefales til et weekend ophold for to.

Dato for ophold: december 2022
Tak, lisetteduen
Hotel Nørre Vosborg, Guest Services / Front Office hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. december 2022

Kære Lisette,

Tusind tak for den flotte anmeldelse, den er højt værdsat.

Jeg skal med glæde, give jeres ros videre til rette vedkommende. Det er altid så skønt med glade gæster, og det er vores absolut højeste prioritet og fokus at vores gæster er i centrum. Så dejligt at det lykkedes hos jer også.

Vi håber at i har lyst til komme og besøge os igen.

Med ønske om en rigtig dejlig dag.

Gitte Andersen

Anmeldt d. 8. august 2022

Var inviteret på søndags frokost af min far, da han havde et gavekort.

Det er anden gang at vi prøver social dining på sådan en søndag.

Maden var også lækker denne gang, men i disse tider, ja så er det meget ærgerligt at der ikke er saft uden brus.

Nu er der jo som reelt altid en som skal køre bilen hjem, så jeg drak kun en lille bitte glas rosevin. Der var 3 slags sodavand og øl og ellers bare alm postevand.

Min mave har ikke godt af en masse kulsyre, og jeg gad heller ikke bare at sidde og drikke vand :(

Når man tænker på disse tider hvor restauranter nu er begyndt at tilbyde saft menu istedet for vin menu til dem der ikke vil have spiritus, så er det lidt meget ærgerligt at man skulle betale extra for at få saft til denne frokost.

Sidste år syntes jeg også der var mange flere slags drikkevarer end i år, pyt med at der ikke var champagne, men noget uden kulsyre ville have været rart.

Dato for ophold: august 2022
Tak, HSloth
Hotel Nørre Vosborg, Guest Services / Front Office hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2022

Tak for din feedback.
Det sætter vi stor pris på.

Jeg er glad for din tilbagemelding vedr. saft til søndagsfrokosten.
Dette vil jeg bestemt gå videre med.

Forsat god sommer.

Janni i Dali Brunsborg

Anmeldt d. 29. juli 2022

En fornøjelse at komme til Nørre Vosborg. Den smukke herregård ligger i en helt unik natur, så man kun kan blive glad for at opleve. En vidunderlig aften i N V Tasting med sublim mad og service efterfulgt af et ophold i et af de dejlige værelser. Vi nyder den stramme nordiske stil værelserne er indrettet i. Sengene er virkelig gode og badeværelset fungerer fint.
Personalet i receptionen var meget venlige, imødekommende og gav al den information, vi havde brug for. Morgenmads buffeten var meget lækker…….det hjemmebagte rugbrød må nærmest være Danmarks bedste!!!……med et stort udvalg, som hører en sådan buffet til.
Vi nød virkelig vores ophold og glæder os til næste besøg.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, 617ragnab
Hotel Nørre Vosborg, Gæsteservice/reception hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2022

Kære Ragna,
Tusind tak for din anmeldelse. Vi er utroligt glade for, at du har taget dig tiden til at give os ros.

Det glæder mig, at I havde et godt ophold med middag i vores gourmetrestaurant.

Din ros er givet videre, tak!

Vi glæder os til at byde jer velkommen endnu en gang

De bedste hilsner,
Receptionen, Nørre Vosborg

Anmeldt d. 20. juni 2022 fra mobile enheder

Vi havde booket et ophold med en overnatning og 3-retters middag. Det var helt fantastisk fra start til slut! Smukke omgivelser, fint værelse hvor der ikke manglede noget og helt igennem fantastisk lækker middag.
Morgenmadsbuffeten skuffede absolut heller ikke, med et meget passende udvalg, friskpresset juice, friskkværnet kaffe og lækker frisk frugt.
Det er ikke sidste gang vi har været på besøg.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, SimonS524
Hotel Nørre Vosborg, Guest Services / Front Office hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2022

Kære Simon,

Tak for din feedback og tak fordi du har taget dig tid til at besvare vores spørgeskema. Vi sætter stor pris på både ris og ros, da dette er med til at gøre os bedre.

Og vi er rigtig glade for at I nød jeres ophold hos os.

Endnu engang tak og vi håber at se dig igen på Hotel Nørre Vosborg.

Janni i Dali Brunsborg