Ragna Maria and Gert
Løgstør, Danmark

Et helt igennem dejligt ophold

Anmeldelse af Hotel Nørre Vosborg
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 29. jul. 2022
En fornøjelse at komme til Nørre Vosborg. Den smukke herregård ligger i en helt unik natur, så man kun kan blive glad for at opleve. En vidunderlig aften i N V Tasting med sublim mad og service efterfulgt af et ophold i et af de dejlige værelser. Vi nyder den stramme nordiske stil værelserne er indrettet i. Sengene er virkelig gode og badeværelset fungerer fint.
Personalet i receptionen var meget venlige, imødekommende og gav al den information, vi havde brug for. Morgenmads buffeten var meget lækker…….det hjemmebagte rugbrød må nærmest være Danmarks bedste!!!……med et stort udvalg, som hører en sådan buffet til.
Vi nød virkelig vores ophold og glæder os til næste besøg.
Dato for ophold: juli 2022
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Hotel Nørre Vosborg, Gæsteservice/reception hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelse
Svarede 3. aug. 2022
Kære Ragna,
Tusind tak for din anmeldelse. Vi er utroligt glade for, at du har taget dig tiden til at give os ros.

Det glæder mig, at I havde et godt ophold med middag i vores gourmetrestaurant.

Din ros er givet videre, tak!

Vi glæder os til at byde jer velkommen endnu en gang

De bedste hilsner,
24.7 km fra Hotel Nørre Vosborg
33.6 km fra Hotel Nørre Vosborg
Vis flere hoteller i Vemb
Anmeldt d. 20. juni 2022 fra mobile enheder

Vi havde booket et ophold med en overnatning og 3-retters middag. Det var helt fantastisk fra start til slut! Smukke omgivelser, fint værelse hvor der ikke manglede noget og helt igennem fantastisk lækker middag.
Morgenmadsbuffeten skuffede absolut heller ikke, med et meget passende udvalg, friskpresset juice, friskkværnet kaffe og lækker frisk frugt.
Det er ikke sidste gang vi har været på besøg.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, SimonS524
Hotel Nørre Vosborg, Guest Services / Front Office hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juni 2022

Kære Simon,

Tak for din feedback og tak fordi du har taget dig tid til at besvare vores spørgeskema. Vi sætter stor pris på både ris og ros, da dette er med til at gøre os bedre.

Og vi er rigtig glade for at I nød jeres ophold hos os.

Endnu engang tak og vi håber at se dig igen på Hotel Nørre Vosborg.

Med venlig hilsen

Janni i Dali Brunsborg

Anmeldt d. 10. april 2022 fra mobile enheder

Værelset med pejs var pænt og rent, pejsen var nem at betjene. Der lugtede dog som et helt røgeri og der var ingen kaffemaskine eller minibar.
Vi spiste en forudbestilt menu der fulgte med opholdet.
Maden var smagsløs og ret..meh. på papiret så retterne spændende ud og der blev leget med de forskellige ingredienser, men desværre var resultat ikke særlig spændende.
Vi fik vin til og det var nok de mindste glas jeg har set til 100 kr pr glas.
Vi har været her mange gange før deres nye koncept, men jeg tror dette var det sidste. Kvaliteten er faldet hele vejen rundt men prisen er forblevet den samme.
Brug hellere pengene et andet sted.

Dato for ophold: april 2022
Tak, HTCorfitsen
Mikkel Sørensen, Gæsteservice/reception hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. april 2022

Kære HTCortfitsen,

Tak for jeres tilbagemelding -
Vi sætter altid pris for feedback hvad enten det er kontruktivt eller positivt!

Det er meget beklageligt, at jeres ophold hos os ikke har levet op til jeres forventninger.

Jeres feedback vil blive gennemgået og diskuteret ved vores næste ledermøde.

Har du yderligere spørgsmål eller kommentar, kontakt mig på mail
mikkel@hotelvosborg.dk

Anmeldt d. 5. april 2022

Fik ikke mindre end tre stk gavekort til Nr Vosbog ifbm en føsselsdag- ønskede derfor, som Forbrugerrådet tilskiver retten til, at få tabegebetalt det ene af digge gaver.

Det meddeler man fra Nr Vorborg ikke er muligt, med henvisning til en ikke tydelig forudgående aftale ved købet, som man som gavemodtager tydeligvis ikke kan være bekendt med. Derimod er jeg bekendt med Forbrugerådets beskrevne regler, hvilke Nr Vosborg tilsyneladende tilsidesætter. Så vi kører i fremtiden helst uden om dette sted

Dato for ophold: april 2022
Tak, 191piag
Hotel Nørre Vosborg, Guest Services / Front Office hos Hotel Nørre Vosborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. april 2022

Kære Pia,

Et stort tillykke med fødselsdagen.

Det er kun glædeligt at du har modtaget gavekort til så mange oplevelser på Nørre Vosborg og jeg håber da også at du får stor glæde af dem.

Vi har desværre ikke mulighed for at tilbagebetale beløbet da fortrydelsesretten, jf. de betingelser som blev accepteret ved køb, er overskredet.

Som nævnt håber jeg dog at du i stedet vil få stor glæde af dem.

Med venlig hilsen
Janni/Nørre Vosborg

Anmeldt d. 7. november 2021 fra mobile enheder

Alt det gode og positive:
Nørre Vosborg et fantastisk smukt renoveret og dejligt sted i smukke omgivelser.
Fine og smukke gå/motionsruter omkring slottet, med små hyggelige fortællinger undervejs.
Hyggelig Restaurant med sødt og serviceminded personale.
Aftensmad i topklasse, virkelig delikat og veltilberedt. Lige bortset fra en dessert med saltkaramel der var uspiselig pga overdosering af salt.
Lækker og stor morgenbuffet.
Meget smuk og hyggelig juleudsmykning og juleudstilling.
Skøn hestevognstur med fantastisk kusk der fortalte om slottet og historien.
Værelset enkelt og smagfuldt, men total mangel på hygge og atmosfære.

Mindre godt og mangelfuldt:
Kun én lænestol til to-personers værelse.
Dårlig kogekande man skoldede sig på ved ophældning, intet stik til kogekande, så den måtte stå i badeværelset.
Trægulve der larmer voldsomt, når gæster går med sko på førstesalen. Vi sov ikke hele lørdag nat pga meget meget larmende mandlige gæster på førstesalen over vores værelse, og intet sted at henvende sig for hjælp om natten. Receptionen lukker kl 20.
Savnede meget et lille køleskab til kolde drikkevarer.
Kun 4 bøjler til tøj i skabet.
Meget meget mørk, lang og meget dårlig vej fra værelset til restauranten, manglede i høj grad belysning og plan flisebelægning.
Høje hæle er direkte livsfarlige med den dårlige belysning, belægning og brædder med brede revner.
Vi ankom drivvåde med mudrede våde sko, da vi skulle gå fra værelset til restauranten.

Vi kommer gerne igen til dags arrangementer, men aldrig aldrig mere overnatning.

Dato for ophold: november 2021
Tak, recih2019
Anmeldt d. 22. oktober 2021 fra mobile enheder

Det bar en lidt skuffende oplevelse at komme tilbage til Nørre Vosborg. Værelserne er fine og rene men vi boede på nr. 8 og der var ingen wifi dækning og da hotellet ligger langt ude på landet er der heler ikke altid 4g dækning, så når deres wifi er så dårlig så giver det udfordringer. Morgenmaden er blevet markant forringet siden vi var det sidst. Og personalet gik lidt forvirret rundt. Der manglede hele tiden både tallerkener, bestik, skåle osv. de så ingenting og folk skulle hele tiden gøre dem opmærksom på det. Kaffemaskinen virkede ikke og pludseligt var alle tjenerene væk og kun en tilbage, han vidste ikke hvordan maskinen virkede.. 🙈 de andre holdt møde eller noget, super underligt lidt i travl morgenmad. Der er ingen mulighed for aftensmad på hotellet medmindre man har lyst til et dyrt restaurant besøg. Det er super irriterende da der intet ligget i nærheden, den sidste aften vi var der droppede vi aftensmad. Sidst vi boede her spiste vi på deres restaurant og var super skuffede, det var dyrt og kedeligt, derfor gad vi ikke ofre en masse penge på det igen. Det burde være muligt at give mulighed for “almindelig” aftensmad. Der er ingen minibar på værelset så man skal have tanket alt op inden du kommer derud, receptionen lukker nemlig allerede kl 18. Det største plus ved opholdet var de super søde receptionister. De var helt fantastiske. Men desværre blev det nok vores sidste besøg, for de tilbyder simpelthen for lidt i forhold til beliggenheden..

Værelsestip: Husk mad og drikke.
Dato for ophold: oktober 2021
Tak, Mettemund