Mettemund
Vig, Danmark

Skuffende

Anmeldelse af Hotel Nørre Vosborg
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 22. okt. 2021fra mobile enheder
Det bar en lidt skuffende oplevelse at komme tilbage til Nørre Vosborg. Værelserne er fine og rene men vi boede på nr. 8 og der var ingen wifi dækning og da hotellet ligger langt ude på landet er der heler ikke altid 4g dækning, så når deres wifi er så dårlig så giver det udfordringer. Morgenmaden er blevet markant forringet siden vi var det sidst. Og personalet gik lidt forvirret rundt. Der manglede hele tiden både tallerkener, bestik, skåle osv. de så ingenting og folk skulle hele tiden gøre dem opmærksom på det. Kaffemaskinen virkede ikke og pludseligt var alle tjenerene væk og kun en tilbage, han vidste ikke hvordan maskinen virkede.. 🙈 de andre holdt møde eller noget, super underligt lidt i travl morgenmad. Der er ingen mulighed for aftensmad på hotellet medmindre man har lyst til et dyrt restaurant besøg. Det er super irriterende da der intet ligget i nærheden, den sidste aften vi var der droppede vi aftensmad. Sidst vi boede her spiste vi på deres restaurant og var super skuffede, det var dyrt og kedeligt, derfor gad vi ikke ofre en masse penge på det igen. Det burde være muligt at give mulighed for “almindelig” aftensmad. Der er ingen minibar på værelset så man skal have tanket alt op inden du kommer derud, receptionen lukker nemlig allerede kl 18. Det største plus ved opholdet var de super søde receptionister. De var helt fantastiske. Men desværre blev det nok vores sidste besøg, for de tilbyder simpelthen for lidt i forhold til beliggenheden..
Dato for ophold: oktober 2021
Værelsestip: Husk mad og drikke.
Problemer med denne anmeldelse?
  • Agoda.com
    24.7 km fra Hotel Nørre Vosborg
    24.6 km fra Hotel Nørre Vosborg
    Vis flere hoteller i Vemb
    Anmeldt d. 20. oktober 2021

Tilbragt 1 døgn på Nørre vosborg i forbindelse med arbejdsopgave. Flotte omgivelser og bygninger. Lækkert værelse.

Super forplejning og højt niveau i restaurant. Både aftensmad og morgenmad

Kan på det varmeste anbefales 🥂

Dato for ophold: oktober 2021
    Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, olej916
    Anmeldt d. 10. august 2021 fra mobile enheder

Vi bestilte bord og bestemte menuen allerede ved bordbestillingen, nemlig Rødtunge. Alligevel gik der 50 minutter før maden kom. Fisken var ikke meget andet end stegt rasp, hertil en næsten kold stor kartoffel til hver og en kasserolle fyldt med smeltet smør med nogle få gamle ærter og kapers i. Smørret havde en ubestemmelig smag af et eller andet kødmåltid og det samme havde de hengemte kartofler.
    Et ualmindelig uappetitligt måltid - i grunden aldrig oplevet værre på nogen restaurant.
    Ved påtale reagerede tjeneren med total ligegyldighed.

Dato for ophold: august 2021
    Tak, stigr2013
    Anmeldt d. 10. juli 2021

Pakkeophold med "6 serveringer" i gourmetrestauranten (NV Tasting).
    Hotel (værelse) og morgenmad efter bogen.
    MEN .... 1000 DKK/person for 6 mikroserveringer var udenfor al fornuft sammenlignet med hvad der serveres andre steder i landet. Aldrig før har vi måtte ud i bilen om natten for at hente bananer til at stille sulten med. Hertil et meget højt prisniveau for vinmenuens 3 glas, så det kulinariske endte på 3500 DKK for 2 personer !
    Sidst, men ikke mindst, fik restauranten på eget initiativ også fjernet min negative anmeldelse på DinnerBooking. Hmmm. Den samlede vurdering trækkes voldsomt ned af forløbet hos NV Tasting og må ende på "frygtelig". Brug hotellet, men spis alle andre steder end NVT.

Dato for ophold: juni 2021
    Tak, Kimsbror
    Anmeldt d. 23. juni 2021 fra mobile enheder

Vi trodsede de dårlige anmeldelser og bookede en overnatning med morgenmad. Vi fik anvist et værelse i den nyeste fløj. Dejligt, rummeligt værelse med terrasse. Og B&O fjernsyn - respekt. Vi spiste i restauranten. Nydelig og dyr mad, men så heller ikke mere. Lang ventetid på hovedretten, men lad gå. Morgenmaden var upåklagelig. Hvis vi skulle komme igen, vil vi kun bo i den nye fløj (2007), og ubetinget spise andetsteds.

Dato for ophold: maj 2021
    2  Tak, imtoft
    Anmeldt d. 14. juni 2021 fra mobile enheder

Vi havde set frem til et skønt ophold men blev desværre slemt skuffet. I har nogle smukke rammer og er gode til jeres markedsføring, bare ærgerligt I ikke lever op til det. Opholdet på 2 overnatninger kostede 7000 kr og var bestemt ikke pengene værd. Værelserne var beskidte og servicen ringe. Vi fik serveret for gamle madvarer, receptionspersonalet var ikke til stede på tidspunkter hvor man havde brug for dem og tjeneren var yderst inkompetent. Ærgerligt, for området var virkelig smukt og madens kvalitet var i top.

Dato for ophold: april 2021
    1  Tak, Sylvia S