Stig R
Lolland, Danmark

Restaurantoplevelse under lavmålet

Anmeldelse af Hotel Nørre Vosborg
1,0 ud af 5 boblerAnmeldt 10. aug. 2021fra mobile enheder

Vi bestilte bord og bestemte menuen allerede ved bordbestillingen, nemlig Rødtunge. Alligevel gik der 50 minutter før maden kom. Fisken var ikke meget andet end stegt rasp, hertil en næsten kold stor kartoffel til hver og en kasserolle fyldt med smeltet smør med nogle få gamle ærter og kapers i. Smørret havde en ubestemmelig smag af et eller andet kødmåltid og det samme havde de hengemte kartofler.
Et ualmindelig uappetitligt måltid - i grunden aldrig oplevet værre på nogen restaurant.
Ved påtale reagerede tjeneren med total ligegyldighed.
Dato for ophold: august 2021
Problemer med denne anmeldelse?
  • Agoda.com
      18.2 km fra Hotel Nørre Vosborg
      26.5 km fra Hotel Nørre Vosborg
      Vis flere hoteller i Vemb
      Anmeldt d. 10. juli 2021

Pakkeophold med "6 serveringer" i gourmetrestauranten (NV Tasting).
      Hotel (værelse) og morgenmad efter bogen.
      MEN .... 1000 DKK/person for 6 mikroserveringer var udenfor al fornuft sammenlignet med hvad der serveres andre steder i landet. Aldrig før har vi måtte ud i bilen om natten for at hente bananer til at stille sulten med. Hertil et meget højt prisniveau for vinmenuens 3 glas, så det kulinariske endte på 3500 DKK for 2 personer !
      Sidst, men ikke mindst, fik restauranten på eget initiativ også fjernet min negative anmeldelse på DinnerBooking. Hmmm. Den samlede vurdering trækkes voldsomt ned af forløbet hos NV Tasting og må ende på "frygtelig". Brug hotellet, men spis alle andre steder end NVT.

Dato for ophold: juni 2021
      Tak, Kimsbror
      Anmeldt d. 23. juni 2021 fra mobile enheder

Vi trodsede de dårlige anmeldelser og bookede en overnatning med morgenmad. Vi fik anvist et værelse i den nyeste fløj. Dejligt, rummeligt værelse med terrasse. Og B&O fjernsyn - respekt. Vi spiste i restauranten. Nydelig og dyr mad, men så heller ikke mere. Lang ventetid på hovedretten, men lad gå. Morgenmaden var upåklagelig. Hvis vi skulle komme igen, vil vi kun bo i den nye fløj (2007), og ubetinget spise andetsteds.

Dato for ophold: maj 2021
      2  Tak, imtoft
      Anmeldt d. 14. juni 2021 fra mobile enheder

Vi havde set frem til et skønt ophold men blev desværre slemt skuffet. I har nogle smukke rammer og er gode til jeres markedsføring, bare ærgerligt I ikke lever op til det. Opholdet på 2 overnatninger kostede 7000 kr og var bestemt ikke pengene værd. Værelserne var beskidte og servicen ringe. Vi fik serveret for gamle madvarer, receptionspersonalet var ikke til stede på tidspunkter hvor man havde brug for dem og tjeneren var yderst inkompetent. Ærgerligt, for området var virkelig smukt og madens kvalitet var i top.

Dato for ophold: april 2021
      1  Tak, Sylvia S
      Anmeldt d. 4. juni 2021 fra mobile enheder

Købte via Odendo. Godt, moderne værelse i den nyeste fløj, ikke i de gamle bygninger.
      Mulighed for kaffe og te, god terrasse og en særdeles god morgenbrunch med æg, bacon, salater, mejeriprodukter og hjemmebagt brød. Alt så ud til at være økologisk.
      Dejlige omgivelser.

Dato for ophold: juni 2021
      1  Tak, BentDenmark
      Anmeldt d. 18. maj 2021 fra mobile enheder

Vi havde booket to dage med Happy days

Dejligt sted som er smukt renoveret midt i en skøn natur.
      Vi fik en lækker og udsøgt aftensmad på ankomst dagen i en super hyggelig restaurant dejlig atmosfære og en perfekt servering / betjening af Jacob og en anden ung mand .
      Blev dog lidt skuffet over at vi ikke kunne få bord dagen efter , vi var ikke blevet gjord opmærksom på at der skulle reserveres på forhånd .
      Morgenmaden bestod af et stort og lækkert udvalg .

Dato for ophold: maj 2021
      Tak, 20pia