“Hyggelige omgivelser til et godt møde ”
Anmeldelse af Restaurant Bedre Byggeskik - LUKKET

Restaurant Bedre Byggeskik
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt for 20. januar 2017 fra mobile enheder

Vi holdt møde på restaurant Bedre Byggeskik i et godt og hyggeligt mødelokale. Vi blev som sædvanligt mødt at et venligt og serviceminded personale, der sørgede for at der ikke manglede noget. Efter mødet fik vi et vidunderligt stjerneskud i den hyggelige restaurant. Et stjerneskud, der var let, lækker og smagfuld. Tilberedt af lækre råvarer.

Tak, Thomas K

Anmeldt for 18. januar 2017 fra mobile enheder

Vi var 4 kolleger, der tog en forlænget frokostpause der. Vi havde bestilt menuen på forhånd, og fik maden serveret kort efter, vi havde at os til bords. Jeg fik et lækkert Stjerneskud. Fiskefiléten var pandestegt og meget lækker. Betjeningen var hurtig, præcis og venlig. Vi er enige om, at det ikke er sidste gang, vi kommer der.

Tak, DorthePihl
Anmeldt for 14. januar 2017 fra mobile enheder

Super lækker frokost til pengene! Gode råvarer. Meget hyggelig og fin atmosfære med behagelig baggrundsmusik.
Klart et besøg værd også om aftenen!

Tak, Christina E
Anmeldt for 19. november 2016 fra mobile enheder

Vi har haft en udsøgt oplevelse på Restaurant Bedre Byggeskik. Maden, vin og betjening var helt i top. Vi kommer helt sikker igen.

Tak, Anette J
Anmeldt for 5. november 2016 fra mobile enheder

Super hyggelig restaurant med god service og dejlig baggrunds musik. Vi fik nogle super lækker burger med masser af snask. Vi kommer der gerne igen.

Tak, Anne Sofie E

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bedre Byggeskik, kiggede også på