“Super oplevelse! Også til møder”
Anmeldelse af Restaurant Bedre Byggeskik - LUKKET

Restaurant Bedre Byggeskik
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt for 11. december 2015

Tak for en god oplevelse, super god mad, god betjening og hyggelige omgivelser.
Restaurantens mødelokale var en både fin og hyggelig ramme om vores efterfølgende bestyrelsesmøde. Kan varmt anbefales!

Tak, Jakob K

Anmeldt for 9. december 2015 fra mobile enheder

Fantastiske omgivelser og unik stemning i den gamle villa med de hyggelige stuer, er godt suppleret af en lækker madoplevelse og en veloplagt vært!!
Virkelig er besøg værd, klart en anbefalelse værdig!!

1  Tak, Mikkel R
Anmeldt for 12. november 2015

Virkelig god mad i meget hyggelige, intime omgivelser.
Personalet var yderst venlige og gode til at tage imod og behandle os som gæster. Der blev også fortalt meget om stedet, maden og vinen, hvilket var med til at gøre oplevelsen gennemført.
Det var helt klart en af de allerbedste restaurantoplevelser, jeg har prøvet, både pga. den udsøgte mad og pga. omgivelserne og personalet.

Tak, kimmandrup
Anmeldt for 4. november 2015 fra mobile enheder

Der blev serveret nogle rigtig lækre menuer til både børn og voksne, og det kan bestemt anbefales at besøge den hyggelige restaurant.

Tak, Maiken Friis K
Anmeldt for 23. oktober 2015 fra mobile enheder

Efter mange snakke bestemte vi os for idag at besøge dette sted. Og hold nu k... For en en positiv oplevelse, god afslappet stemning, i rolig omgivelser og en enkel men samtidig spændene menu. Maden var fuldstændig fantastisk og virkelig lækker... Der går ikke mange snakke inden vi er enige om at komme igen...

Lækkert og hyggeligt !!!

Burde folk prøve istedet for alt mulig andet ligegyldig mad !!!!

Tak, Steinerkristian

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bedre Byggeskik, kiggede også på