“Sublim fødsesldagsmiddag....."Menu Surprise!"”

Restaurant Bedre Byggeskik
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. oktober 2015

"Surprise me....!" - det var aftenens tema og udfordringen jeg gav ejeren Allan og køkkenchefen for denne helt særlige fødselsdagsmiddag. Efter at have aftalt budget for aftenens middag for 10 personer var jeg klar til at blive overrasket. Kokken fik frie hænder til at kreere lækkerierer. Det blev til 6 helt igennem sublime retter og skønne vine. Stemningen var hjemlig, hyggelig og maden Babette's Gæstebud værdigt! Fantastisk!

Dato for besøg: oktober 2015
1  Tak, Bjarne Brynk J

Anmeldt 4. oktober 2015 fra mobile enheder

Fantastisk mad og vin, der kommer jeg igen. Rigtig hyggeligt og næsten som at være hjemme hos venner.

Dato for besøg: oktober 2015
1  Tak, FlemmingB52
Anmeldt 23. september 2015

Fantastisk god menu og vin til priser man ikke troede muligt.
Hyggelig atmosfære og vi kommer snart igen- og har sikkert et par venner med også....
Prøv det - det er værd at køre efter (kommer fra Vejle)

Dato for besøg: september 2015
1  Tak, lla_vejle
Anmeldt 10. september 2015

en god service, og god karma, venlige service medarbejder. det er en hurtig ekspedition. og reaktion.

Dato for besøg: august 2015
1  Tak, jette2015
Anmeldt 30. august 2015

Restauranten er indrettet i en gammel murermestervilla - deraf navnet. Den ligger i gåafstand af Vejen Station og lige overfor Vejen Kunstmuseum.

Under vores besøg tog den veloplagte vært Allan Lauenblad selv imod, han stod også i køkkenet og sørgerede for serveringen. Frokostmenuen, som han præsenterede, fik vi ændret uden beregning, da ingen os spiser oste.

Maden var lavet fra bunden af, smagt til og flot pyntet af. Der var intet fra frost eller spand. Selv de små petit fours, vi fik serveret til kaffen var hjemmelavet og lune ved serveringen.

Serveringen skete belevent og opmærksomt, og det var allerede inden ankomsten hygget og kredset om os gæster med levende lys og dæmpet klassisk musik.

Restaurant Bedre Byggeskik får vores bedste anbefalinger. Fem store stjerner herfra!

Dato for besøg: august 2015
1  Tak, Martin L