“Skønt jamaicansk måltid”
Anmeldelse af Pinder's Cafe

Pinder's Cafe
nr. 6 af 24 Restauranter i Vejen
Anmeldt 12. august 2021

Eneste gæster i restauranten og valgte at sidde i “baggården” pga det gode vejr. Noget trist udseende sted men maden var intet mindre end fantastisk og kokken venligheden selv.
Bedste pasta jeg nogensinde har smagt og min med-gæst var vild begejstret for sin ret med svinekød med ris og bønner.
Store portioner, flot og farverigt anrettet.

Tak, MrsGry

Anmeldt 7. juni 2021 fra mobile enheder

Fin burger med jamaicanske smagsnuancer - godt brød - dog var bøffen stegt lidt for meget ifølge vores smag - dertil super fine pommes frittes. Club sandwich var super lækker som indeholdt et stort stykke grillstegt kylling. Ungerne fik fish and chips som også var lækkert. Vi hentede maden som take away og fik en gave med i form af en bøtte med hjemmelavet is.

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, 781mettep
Anmeldt 17. april 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækre møre og godt krydret spareribs med lækre sprøde pomfrits og frisk salat . Kan helt klart anbefales .

Dato for besøg: april 2021
Tak, anneronne
Anmeldt 20. januar 2021 fra mobile enheder

Vi fik take away under corona nedlukning; burger, spareribs samt fisk og kylling til børnene. Smagfuld burger med anderledes ingredienser. Spareribs var også smagfulde og velkrydrede. Fritterne havde også et twist og smagte rigtig godt. Det giver god mening at alt smager utraditionel da det er en jamaicansk restaurant.

Dato for besøg: januar 2021
2  Tak, 781mettep
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg er sgu ked af at skulle give så dårlig en anmeldelse. Jeg havde alle de bedste forhåbninger.
Ved ankomst ville vi bestille fra kortet, og jeg bad om ribeye. Min far bad om ged. Vi fik at vide, at de ikke havde ged. Ok, så lam. Stadig lækkert. Jeg bad om, at min ribeye skulle være rød/medium rare. Svaret var: vi laver den kun på een måde. Hmm.
Vi ventede tre kvarter på servering. Og ribeye - det kom i hvert fald ikke - det var noget helt andet kød. Tæt i strukturen, næsten ingen fedtmarmorering og helt firkantet med fedtkant på den ene side som oksebov. Jeg spurgte til, om det var ribeye, og chef sagde ja. Obviously not.

Det kød, som så tilsyneladende ikke var det rigtige, var tydeligvis ikke stegt som bøf. Jeg vil gætte på, at det var stegt som hel steg, skåret ud i skiver efter behov og varmet kortvarigt på panden derefter. Hvilket blev kamoufleret at en tyk, røget barbecuesauce. Men ingen stegeflade overhovedet. Og så gav det jo god menig, at de ikke tog imod ønsker om stegning, når det hele nok et lavet på forhånd.

Pommes var fine - ovnbagte og med god smag. Det var en rigtig fin krydderssauce til, som nok bestod af fond, fløde og krydderier. Begge dele spiser jeg me.get gerne igen. Salaten var meget frisk, omend jeg synes, den var alt for tilfældig og overgjort.
Da værten hentede tallerkenerne efter måltidet, som var i meget store portioner, kommenterede ham hos alle, der ikke havde spist op på, at de nok ikke kunne lide maden, etc.
Det hele sluttede af med, at jeg fandt en lille metalstrimmel i min salat, som nok kommet fra ståluld eller lignende.

Det var overhovedet ikke godt nok.

Tak, G9750CYlouisep

Rejsende, der kiggede på Pinder's Cafe, kiggede også på

Har du været i Pinder's Cafe? Fortæl om dine oplevelser!