Anmeldt d. 14. august 2020

Efter 3 nætter på fjordkroen er vi mildest talt blæst bagover.
Helt fantastisk sted at holde en lille ferie. Værelser er hyggelige, pæne og rene. Smuk udsigt over Præstø fjord
Charmerende personale,som vil gøre alt for at kunden er tilfreds.
Hvis kundeservice er deres mål, er det til fulde opnået.
Restauranten servere god dansk hjemmelavet mad! Fås simpelthen ikke bedre.
10⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, JannieW262
Anmeldt d. 12. august 2020 fra mobile enheder

Havde bestilt overnatning til 3 personer i forbindelse med en forretningsaktivitet i nærheden...og havde egentlig ikke de store forventninger. Det er mildest talt ikke en ophidsende hjemmeside.
...men en superpositiv overraskelse. God modtagelse og en fantastisk service og betjening fra start til slut.
God dansk mad og et virkelig godt vinkort.
Værelserne var store og lyse med fine badefaciliteter.
Det er simpelhen en perle af et hotel. Alle anbefalinger herfra.
Hvis der skulle være en lille ridse i lakken, er det, at morgenmaden først er fra klokken 8. Det er lige sent nok til forretningsfolk.

Dato for ophold: august 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Michael B
Anmeldt d. 31. juli 2020

Fra første øjeblik vi ankom blev vi modtaget af en sur mand, vi følte os på ingen måde velkommen.
Der blev talt til os som om vi var nogle uartige børn. Jeg eller dem jeg var sammen med, kommer ikke tilbage til dette hotel.
Små værelser.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, KTock
Anmeldt d. 2. juli 2020

Vi overnattede en nat og spiste i restauranten. Alt var godt inklusive maden.
Hotellets beliggenhed er charmerende med udsigt mod vandet. Vi hade en
juniorsuite som var rummeligt og godt. Personalen var venlig og gav god ervice.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, nilss529
Anmeldt d. 15. februar 2019

Vi valgte i aften at spise på Fjordkroen, som altid en fantastisk god oplevelse. Det var lækker mad, dejlige omgivelser og god betjening. Da jeg p,t, sidder i kørestol, var jeg usikker på om jeg overhovedet kunne komme ind i restauranten. Der er trapper fra vejen og op til terrassen, og så igen trappe op til indgangen. Men intet problem jeg kom da bare ind ad bagindgangen. Alt i alt en dejlig aften, så vi vender helt klart tilbage. Jeg håber så, at man igen kan få rødspætter. Det var ikke muligt for tiden.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Hannesvenningsen2014