Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 2. februar 2019 fra mobile enheder

Stedet er som en fryd for øjet.
Vi bestilte en “Quick-Lunch” til to. Jeg havde aldrig selv villet give frokosten det navn, for det er totalt undervurderet!!!
Sikke en fantastisk frokost og betjening. Vi fik først marinerede sild, og den største og lækreste fiskefilet jeg har smagt længe (det siger ikke så lidt da jeg er frederikshavner). Hjemmebagt lækkert brød i kurv. Smør, fedt og div. tilbehør i skåle.
Herefter hjemmelavet gravad laks i tykke skiver med grønne asparges, hønsesalat med delikat bacon. Stor mørbradbøf med løg og hj. lavet agurkesalat og til sidst druer, jordbær, grønt, forskellige kiks og brieost
Vi var stopmætte!!! Alt var timet med tilpasse pauser. Man fornemmer fra ankomsten, at her ved personalet hvad deres gæster ønsker af god og professionel betjening. Stolene var bla. trukket ud fra bordet også.
Meget hyggelig restaurant med friske blomster og opsatse.
Ja, så er der prisen tilbage. Vi fik nærmest et chok. Hvor pokker kan man få alt dette for 218,-??? Vi var målløse. Det er jo nærmest fornærmende lav pris.
Jeg gentager mig selv, men Quick-Lunch bliver det her aldrig!!!
Tusind tak for god mad og fantastisk betjening. Vi kommer igen!

Dato for ophold: februar 2019
Tak, vakker
Anmeldt d. 12. december 2018

Så er dette stedet.
Et humørfyldt personale, med frisk svar på tungen.
Hyggelige værelser, med kanonflot udsigt, hvis man kan lide vand .
De "tager ved", som vi siger i Jylland, men alle pengene værd.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, hjortnielsen
Anmeldt d. 20. august 2018

Vi har lige været på Fjordkroen til deres søndagsfrokost i anledning af en fødselsdag - som sædvanlig meget velsmagende frokost og meget fin betjening - altid et besøg værd - husk at bestille bord, da der altid er fyldt op.

Dato for ophold: august 2018
Tak, bbpp2016
Anmeldt d. 30. juli 2018

Vi besøgte restauranten for at få frokost. Der var et "Tag selv bord", som vi ikke måtte se inden vi havde bestilt det vi ønskede at drikke. Et mærkeligt krav hvor vi burde have reageret. Da vi så bordet forstod vi godt hvorfor. Det var meget kedeligt nærmere betegnet ulækkert. Der var ikke fyldt op eller ordnet. Vi tog lidt af det alligevel efter en kort diskussion med en tjener. Regningen var stor, kvaliteten og betjeningen under middel. Jeg kan på ingen måde tilråde at besøge dette sted.

Dato for ophold: juni 2018
3  Tak, Jet496798
Anmeldt d. 18. juli 2018 fra mobile enheder

Fantastisk smukt beliggende med udsigt over Præstø fjord. Stien over til værelserne med terresse er et stort blomsterflor, og egen have til suiten er stor og smuk med mange blomster og lækroge.
Bilerne der kører på vejen forbi kroen virker ikke generende.
Her er pænt og rent og dejlige værelser.
Aftensmaden var virkelig lækker. Vi bestilte en toretters menu. Vi fik forretten meget hurtigt og ventede ikke længe på hovedretten. Meget venlig betjening. Selve restauranten var meget flot pyntet med blomster overalt, samt en flot præsentation ag vin.
Absolut ikke sidste gang vi besøger dette dejlige sted.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Annette B