Tripadvisor
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 12. december 2018

Så er dette stedet.
Et humørfyldt personale, med frisk svar på tungen.
Hyggelige værelser, med kanonflot udsigt, hvis man kan lide vand .
De "tager ved", som vi siger i Jylland, men alle pengene værd.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, hjortnielsen
Anmeldt d. 20. august 2018

Vi har lige været på Fjordkroen til deres søndagsfrokost i anledning af en fødselsdag - som sædvanlig meget velsmagende frokost og meget fin betjening - altid et besøg værd - husk at bestille bord, da der altid er fyldt op.

Dato for ophold: august 2018
Tak, bbpp2016
Anmeldt d. 30. juli 2018

Vi besøgte restauranten for at få frokost. Der var et "Tag selv bord", som vi ikke måtte se inden vi havde bestilt det vi ønskede at drikke. Et mærkeligt krav hvor vi burde have reageret. Da vi så bordet forstod vi godt hvorfor. Det var meget kedeligt nærmere betegnet ulækkert. Der var ikke fyldt op eller ordnet. Vi tog lidt af det alligevel efter en kort diskussion med en tjener. Regningen var stor, kvaliteten og betjeningen under middel. Jeg kan på ingen måde tilråde at besøge dette sted.

Dato for ophold: juni 2018
3  Tak, Jet496798
Anmeldt d. 18. juli 2018 fra mobile enheder

Fantastisk smukt beliggende med udsigt over Præstø fjord. Stien over til værelserne med terresse er et stort blomsterflor, og egen have til suiten er stor og smuk med mange blomster og lækroge.
Bilerne der kører på vejen forbi kroen virker ikke generende.
Her er pænt og rent og dejlige værelser.
Aftensmaden var virkelig lækker. Vi bestilte en toretters menu. Vi fik forretten meget hurtigt og ventede ikke længe på hovedretten. Meget venlig betjening. Selve restauranten var meget flot pyntet med blomster overalt, samt en flot præsentation ag vin.
Absolut ikke sidste gang vi besøger dette dejlige sted.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Annette B
Anmeldt d. 16. maj 2018

En tjener med udpræget talent for standup serverede tre dejlige retter. Der var mad nok til at mætte hårdtarbejdende pensionister. Vi fik friske asparges, kalvemørbrad med urter indeni og udenpå med en dejlig svampesauce - og brændt creme.
Vinene til var udvalgt med fin hjælp af tjenerne. En 2016 riesling fra Rheingau passede til forretten og en Jadot fra Côte de Beaune gik fint til hovedretten.
Ærgerligt nok var der to portvine på vinkortet, der ikke var at få. Det er en uskik, at kortet ikke er korrigeret. Bare en overstregning af de udgåede emner er nok. Men tjenerens viden - også om lokale forhold - rettede op på ærgrelsen.
Som gårdejer har jeg generel forståelse for nødvendigheden af at køre gylle ud. Men ikke når jeg skal spise og sove! Lugten hang tungt natten over.
Haven var gennemført smuk, og værelset var pænt og ulasteligt rent. Det opvejede lugten af gylle. NB! Flere gode bourgogner kan i øvrigt lugte umiskendeligt af kostald!

Specielle vine lå i kælderen. Mange fra Margaux. Jeg håber, at der bliver tid til at se den hemmelige kælder, når jeg kommer tilbage med syv andre, i frostvejr når der ikke køres gylle på markerne.

Værelsestip: de fleste værelser ligger i underetagen. Gigthænder har svært ved at få sæbe ud af vægautomaten.
Dato for ophold: maj 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner