“Dejlig mad - skøn udsigt ”
Anmeldelse af Café Snaptun

Café Snaptun

Café Snaptun ligger på havnen ved færgelejet Endelave / Hjarnø med en flot udsigt over Hjarnøsund.
Masser af fin parkering lige udenfor døren.
Flotte stjerneskud, lækre burgere.
Herudover mange skønne hjemmelavede vietnamesiske retter
Rent og pænt.
God service
Fin legeplads lige udenfor

1  Tak, Asboen

Anmeldt 23. september 2018

Cafe beliggende lige ud til lystbådehavnen, og udsigt Hjarnø i baggrunden. Menukortet tilbyder bl.a. stjerneskud, salat med rejer og fish and chips. Selvbetjening som i de fleste cafeer. Skønt at sidde og studere trafikken i havneområdet.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, ukw45
Anmeldt 15. august 2018

Cafeen ligger direkte ud til vandet. Vi sad her mens vi ventede på færgen. Fik kold øl og vand og softice. Alt var dejligt på denne varme sommerdag. Vored lille hund fik tilbudt vand.

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, Jørgen R
Anmeldt 22. juni 2018

Man må ikke glemme Cafe Snaptuns egen Bøf Sandwich !!!
Den er vildt lækker !!! Farligt at købe to, ha ha ....
Personalet er lige så roligt som Bøf Sandwichen er Wild !!!
Køb med to bøffer, så er dagen redet !!!
Hilsen dem fra Bogense Marina :-)

Dato for besøg: juni 2018
3  Tak, Ama-rhone

Har du været i Café Snaptun? Fortæl om dine oplevelser!