“På vores miniferie strandede”
Anmeldelse af Agersø Kro

Agersø Kro
Anmeldt 23. juni 2020 fra mobile enheder

På vores miniferie strandede vi pludseligt på Agersø og sulten greb os. Min kone fik en lille frokost anretning med røget laks, en mørbrad bøg og til sidst gammel ost. Jeg fik hjemmerøget laks med kartofler og salat.
Der hele blev serveret ude på en idyllerisk gårdsplads og smagte helt perfekt.
Hjemmelavet og tilberedt med omsorg!
At priserne desuden var at betale gjorde oplevelsen total!

Dato for besøg: juni 2020
3  Tak, Haven1633

Anmeldt 19. august 2019

Den er helt gal på Agersø Kro. Her er en liste:

1. Ingen hyggelig krostemning
Lokalerne minder mest af alt om en østeuropæisk fabrikkantine fra før murens fald. Man har virkelig anstrengt sig på det ypperste for, at finde de grimmeste og mest intetsigende møbler, service mv.

2. Servicen er uprofessionel og mangelfuld
Der er ikke mange smil, at hente hos kromutter. Der bliver ikke fulgt op på bordet ift. vand, brød, afhentning/udskiftning af service.
Jeg fik serveret en alt for varm og nyoplukket vin. Jeg bad om dekantering. Et ca. to minutter kom flasken tilbage. Jeg har ingen anelse om, hvad der var gjort ved den, men dekanteret var den ikke. Jeg bad om en vinkøler. Jeg fik serveret køleren med sur mine og tre isterninger i bunden. Vinen var i øvrigt rædselfuld. en Pinot Noir fra Syd-Afrika. Efter sigende specielt hentet hjem. Alle vine iøvrigt fra Syd-Afrika.
Kan undre, at et sted der skriver Gastronomi på hjemmeside og skilt ikke har et bredere vinkort med vine fra forskellige regioner.

3. Maden er uinteressant, men i øvrigt veltilberedt. Det bør i denne sammenhæng nævnes, at jeg fik mad i forbindelse med et selskab og ikke a la carte.

4. "Parken" er svær, at få øje på. Udenomsarealerne inklusiv gårdhaven mangler vedligeholdelse. Der er ukrudt over det hele, slidte parasoller, de lokale urter står i to krukker og er visne og stedet bærer præg af at være "opgivet".

Jeg er ikke sart og jeg er ikke super krævende, men stemningen, servicen, maden og fremfor alt krohyggen er totalt fraværende.

Se bort fra kroens hjemmeside og markedsføringen som helhed. Denne kro holder på ingen måde den høje standard som ellers er gældende for resten af Agersø!

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Rasmus J
Anmeldt 11. august 2019 fra mobile enheder

Jeg opholdte mig meget kort på Agersø kro, da jeg var på arbejde, men nåede alligevel at danne mig et indtryk af kroen.
Personalet var venligt og imødekommende.
Morgenmaden var simpel med brød, ost, lidt pålæg og røræg og bacon. Udemærket, men der manglede lidt frugt.
Værelset var ret fugtigt og lugtede muggent/fugtigt trods udluftning. Ellers var det pænt og rent..Nu kom jeg ikke for at opholde mig på værelset, men jeg har dog aldrig set så lille et tv før. En beskeden 13" skærm hang på væggen :-)

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, mille-kristine
Anmeldt 20. juli 2019

Yndig lille ø. Vi betalte både sæsontillæg og weekendtillæg!
Maden var OK. Betjeningen mut og uengageret.
Værelserne rædselsfulde med mug og skimmel på badeværelset og badeforhæng med sorte pletter. Krohaven havde ikke set en kost eller rive i år, der lå gamle blade fra efteråret og en del ukrudt, og ikke som der står “stor og parklignende have”.

Dato for besøg: juli 2019
2  Tak, Frederikke02
Anmeldt 15. oktober 2018

Det var en dejlig oplevelse at tage færgen til denne lille og charmerende ø. Vi havde en enkelt overnatning på kroen og spiste en 3-retters middag der. Maden var virkelig velsmagende og meget smukt anrettet. betjeningen var også rigtig hyggelig; en dejlig norsk jente sørgede godt for os.
Vi overnattede i et meget 'nede-på-jorden-værelse'; der var hvad man havde brug for og ikke mere.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, 442pernilles

Rejsende, der kiggede på Agersø Kro, kiggede også på

Skælskør, Slagelse

Har du været i Agersø Kro? Fortæl om dine oplevelser!