“Perfekt !!!”

Kobaek Cafeen & Restaurant
Prisklasse: 69 kr. - 206 kr.
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Vores køkken har åbent hele året rundt - både for selskaber og mad ud af huset. Vi har et varieret festmenukort. Har du specielle ønsker vil vi gerne forsøge at efterkomme dem, så du får den fest du drømmer om. Se vores hjemmeside for mere information.
Anmeldt 16. februar 2024

Vi er på familie besøg og skulke lige ind for et stykke mad. Det var den aller bedste rødspætte og reje smørrebrød jeg nogen siden har smagt. Personalet og stemningen var absolut perfekt!!!

Dato for besøg: februar 2024
    • Stemning
Tak, Marianne T

Anmeldt 8. februar 2024 fra mobile enheder

Skønt sted lige ved stranden i Kobæk. Absolut værd at køre langt efter. Meget lækker atmosfære, skønt miljø og fantastisk betjening. Maden er meget lækker og smukt anrettet. Som altid, når vi anmelder en restaurant, så spiser vi der 2 gange for at se om niveauet holder. Det gør det så absolut hér!

Dato for besøg: februar 2024
Tak, JacobHanstad
Anmeldt 14. december 2023

Den bedste anbefaling til Restaurant Kobæk! Vi spiste frokost og maden var i topklasse. Man kan virkelig smage på deres smørrebrød at alt er lavet helt fra bunden. Selv deres rugbrød er hjemmebagt.
Restauranten er hyggelig og personalet meget søde og imødekommende.
Helt sikkert vores foretrukne frokostrestaurant :D

Dato for besøg: december 2023
Tak, Marialucia l
Anmeldt 14. december 2023

Det er den hyggeligste restaurant på hele Vestsjælland, maden er i top - alt lavet fra bunden.

Helt klart en stor anbefaling.

Dato for besøg: december 2023
    • Stemning
Tak, Mia-Cecilie M
Anmeldt 15. september 2023 fra mobile enheder

Vi er på besøg hver sommer og det er altid en fornøjelse. Maden er i høj kvalitet og personalet er søde og dygtige. 😊

Det er skønt at side på terrassen en varm sommeraften og nyde livet med et godt glas vin. Desuden er vinkortet ud over alt forventning. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for besøg: august 2023
Tak, Sofie M

Rejsende, der kiggede på Kobaek Cafeen & Restaurant, kiggede også på

Har du været i Kobaek Cafeen & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!