“Udsigten er det bedste.”
Anmeldelse af Restaurant Solsikken

Restaurant Solsikken
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. august 2020

Ungt og uerfarent personale. Lang ventetid og virkelig trist og kedelig mad, på trods af, af der ikke var mange gæster. Her kommer vi absolut ikke igen.

1  Tak, steffensendorthe

Anmeldt 31. juli 2020

Der er travlt - det kan vi godt forstå, for her er herligt - men alligevel kommer der hurtigt skummende øl og smukt anrettet mad på bordet. TAK.

Tak, birgers906
Anmeldt 22. juli 2020

Super beliggenhed, hyggelig restaurant. Vi fik burger og pastaret. Især pastaretten var utrolig lækker med friske grøntsager med dejligt bid i.

Tak, 29gittem
Anmeldt 21. juli 2020

Vi har spist på Solsikken 2 gange, hhv lakse og kyllinge sandwich samt rejecocktail.
Maden er lækker, rigelig og pænt anrettet. Rimelige priser på drikkevarer.
Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Peter C
Anmeldt 16. juli 2020

Fik en lakse- og en kyllinge sanswich, begge var OK, men ikke mere.
Supergode pommesfrites... de er årsagen til de 3 stjerner.
To ud af de tre tjenere var vist meget trætte. Det må være årsagen til deres træghed.

Tak, piathy

Rejsende, der kiggede på Restaurant Solsikken, kiggede også på

Har du været i Restaurant Solsikken? Fortæl om dine oplevelser!