“Fremragende.”
Anmeldelse af Hos Bojesen

Hos Bojesen
Anmeldt 25. maj 2024 fra mobile enheder

Mad i topklasse. Pris og kvalitet er i fin balance. Der serveres retter passende til årstiden. Jeg vil betragte maden som en god gedigen dansk mad af bedste kvalitet. Betjening er i topklasse.

Dato for besøg: maj 2024
Tak, keldstenlienh

Anmeldt 9. maj 2024 fra mobile enheder

3 rettet lækker mad ,virkelig velsmagende, fantastisk personale,
Pænt ,rent, hyggeligt lokale/ indretning ,bestemt et besøg værd, vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: maj 2024
Tak, TinaDybdal
Anmeldt 7. februar 2024 fra mobile enheder

Super flot og hyggeligt indrettet restaurant. Maden var af høj kvalitet, flot anrettet og smagte dejligt. Personalet meget flinke og nærværende.

Dato for besøg: februar 2024
Tak, michaelodegaardl
Anmeldt 13. september 2023 fra mobile enheder

Helt uovertruffen mad, og fantastisk betjening. Tjeneren var hjemme i menyen , uden at oversælge. I forhold til pris og kvalitet, er dette sted en perle

Dato for besøg: september 2023
Tak, bjørn l
Anmeldt 26. juli 2023 fra mobile enheder

Vi havde en skøn aften Hos Bojesen i Skælskør. Restauranten er hyggeligt indrettet med en dejlig atmosfære. Alt spillede perfekt skønne tjenere, klassisk dansk/fransk inspireret mad og et vinkort med yderst rimelige priser.
Wienerschnitzlen og lammekoteletterne var perfekt tilberedt. - Tak for en dejlig aften! 😃😋

Dato for besøg: juli 2023
Tak, 301henrikh

Rejsende, der kiggede på Hos Bojesen, kiggede også på

Har du været i Hos Bojesen? Fortæl om dine oplevelser!