“Velsmagende mad, god oplevelse.”
Anmeldelse af Skaelskor Fiskehus

Skaelskor Fiskehus
Anmeldt 30. marts 2024 fra mobile enheder

Vi havde bestilt bord indenfor til en familie påske frokost, men rykkede udenfor i det smukke forårsvejr, og sad lige op af fjorden.
Maden var i top, og rigeligt af den som en frokost menu. Friske fisk, hjemmelavet fiskefrikadeller og rigtig gode pommes frites mv.
Venlig betjening og alt i alt en rigtig god oplevelse. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: marts 2024
Tak, Vejle11

Anmeldt 30. marts 2024

Super god mad, der serveres i store veltilbredte portioner som serveres meget hurtigt efter vi bestilte det selvom fiskehuset var fuld af gæster. Både børnebørn og os gik derfra glade og mætte.

Dato for besøg: marts 2024
    • Stemning
Tak, JensErikM4
Anmeldt 2. marts 2024

Vi fik take away en skælskør platte og et stjerneskud begge lækre og pæne portioner. Meget rimelige priser, ligger med udsigt over havn og fjord.

Dato for besøg: februar 2024
    • Stemning
Tak, Familitraveler
Anmeldt 2. september 2022

Har været der flere gange, og det har været en god oplevelse, med venlig betjening. Og det er et dejligt sted med god udsigt til fjorden. Og når mad og øl er godt!
Derfor skal det også anbefales.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Benny H
Anmeldt 9. august 2022 fra mobile enheder

Utrolig behagelig service og lækker mad. Mulighed for at sidde ude og inde. Dejlig udsigt til
indsejlingen til havnen. Kan varmt anbefales. Personalet er smilende og ventetiden er acceptabel.

Dato for besøg: august 2022
Tak, JJ4230

Rejsende, der kiggede på Skaelskor Fiskehus, kiggede også på

Har du været i Skaelskor Fiskehus? Fortæl om dine oplevelser!