“Ophold med middag og vinmenu”
Anmeldelse af Restaurant Munkebo Kro

Restaurant Munkebo Kro
Køkkener: Fransk, Dansk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Fint værelse. Maden bar præg af at meget var lavet på forhånd, man kunne smage at ( de nye kartofler) var opvarmede, og kedelige. Vi fik lunken rødvin, vi spurgte om vi kunne få lidt køligere rødvin, det fik vi mod ekstra betaling fandt vi ud af da vi skulle betale. Det syntes vi ikke om.

Tak, anettej958

Anmeldt 1. august 2021

Vi havde 3 overnatninger. Super hyggelig kro. Fine værelser. Meget imødekommede personale, Rigtig god betjening. Super godt mad. Fik også opladet bilen

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Z9041BDmariannej
Anmeldt 7. juli 2021

Stor, lækker helstegt rødspætte med de fineste, små nye kartofler. Vi fik ekstra kartofler og gik glade, mætte og tilfredse fra restauranten. Fuld værdi for pengene.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 1709mdh
Anmeldt 26. august 2020 fra mobile enheder

Vi har lige besøgt Munkebo kro , og vi valgte deres august menu. Det var et godt valg, super gode råvarer, kreativt, og lækkert. Betjeningen var yderst behagelig.
Morgenbuffet havde et stort udvalg, og der var mange tiltag til, at det var trygt på grund af corona. Vi kommer meget gerne igen.

2  Tak, Bam12345
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Munkebo Kro ligger super idyllisk - var der igår Lørdag med min frue og vi sad i gårdhaven som ligger ved siden af kroen, her bestilte vi 2 x rødspætter med persillesovs og kartofler

Servicen var hurtig og høflig og der gik ikke længe inden vi fik vores fisk - ville dog ønske st der var gået lidt længere tid, således vores fisk havde været stegt færdig - tjeneren gik med den igen og kom tilbage lidt efter med en 3/4 fisk som jeg tror havde været enten i microovnen eller i en dampovn - den var nu færdig men blød og lidt trist at se på - nå men vi spiste lidt godt og her og besluttede at køre videre igen efter at have betalt 220 kr. pr fisk
Tjeneren spurgte om vi var tilfredse med maden
Jeg svarede ikke helt for begge fisk var ikke stegt færdig - tjener sagde det lød ikke godt og at hun lige ville høre de andre der havde fået fisk om deres også var rå?.... hvorfor tænkte jeg? Var det ikke nok vi havde gjort opmærksom herpå.

Men super omgivelser, det skal de have

Billedet som er lagt med var før den gastronomiske oplevelse blev en stor skuffelse

Tak, michaelwW948JF
IbenG, Ejer hos Restaurant Munkebo Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2020

Kære Michael,
Tak for jeres besøg i fredags, og din anmeldelse, som desværre ikke er blandt dem vi er glade for. Vi er fuldt ud klar over at vi har lavet en fejl i køkkenet. Vores 2 dejlige kokke havde misforstået hinanden, i hvilke fisk der var klar først, hvilket vi beklager rigtig meget.
Vi er fuldt ud beviste om at vi har lavet en fejl, der desværre ikke er blevet fanget fuldt ud af jeres tjener.
Er I fortsat på Fyn er I meget velkomne til at komme forbi til en ny omgang Rødspætte med persillesauce og nye kartofler.
Under alle omstændigheder bedes I venligst kontakte os på enten 2211 5015 eller 2023 0617, så finder en god løsning.
DBH Finn & Iben

Rejsende, der kiggede på Restaurant Munkebo Kro, kiggede også på

Har du været i Restaurant Munkebo Kro? Fortæl om dine oplevelser!