John N
Espergærde, Danmark

Rigtigt lækre værelser

Anmeldelse af Munkebo Kro
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 12. jan. 2024
Endnu engang har vi haft et fantastisk ophold. Mad/service og ikke mindst personalet var igen fantastiske. Som jeg har skrevet før, kan jeg kun anbefale Munkebo Kro & Hotel til alle. Vi tog til Odense og så jule udstilling i byen. Hvis man ikke vil køre i bil til Odense, køre bussen lige uden for døren. Det tager ca 40 min.
Dato for ophold: december 2023
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
17.2 km fra Munkebo Kro
11.7 km fra Munkebo Kro
Vis flere hoteller i Munkebo
Anmeldt d. 24. oktober 2023

Fantastisk service - meget løsningsorienteret da vi havde rod i vores booking, særlig tak til Tone i receptionen, formidabel mad, skønt værelse, de bedste anbefalinger herfra. Vi kommer helt sikkert igen👍🏼

Dato for ophold: oktober 2023
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, trine b
Anmeldt d. 19. oktober 2023

Vi var her for anden gang og var igen meget begejstrede. Dejligt værelse, god mad og et meget behageligt personale. Desværre var vejret ikke med os, så vi fik ikke de naturoplevelser, vi havde planlagt. Men det kan man ikke klandre kroen for, så vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: oktober 2023
Tak, OnAir09586074778
Anmeldt d. 11. september 2023

Vi har haft det skønneste ophold på Munkebo Kro! Servicen har været i særklasse fra alle medarbejdere vi er stødt på. Især hjælp med at varme mad, rengøre service og hvad der nu hører til at have en baby på 8 mdr. med. Tak for en dejlig ferie!

Dato for ophold: september 2023
Tak, Rikke d
Iben Egebjerg Germundsson, Ejer hos Munkebo Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. september 2023

Tusind tak for de pæne ord, som jeg straks deler med personalet :-)
Det er rigtig dejligt at høre I har haft en god oplevelse.
De bedste hilsener Iben G

Anmeldt d. 4. august 2023

Skønt sted…vi kommer tilbage. Personlig fremvisning af værelset, og oplysning om morgenmad osv. Første gang på stedet, men ikke sidste! Dejlig morgenmad og smukt værelse med den pragtfulde udsigt. Mange skønne steder at sidde og bare nyde det. Dog en ting…. dejligt at man har en lille pavillon til rygere, men den blev ikke benyttet, da askebægre var totalt overfyldte, og nogen havde stillet tomme øldåser…ved godt kroen ikke kan gøre for det(folk er nogle grise), men så vil man som ryger, hellere sidde ude foran kroen, med udsigt, her ryddede tjenerne hurtigt op

Dato for ophold: august 2023
Tak, hannahh822
Anmeldt d. 31. juli 2023

Munkebo Kro præsterede en udsøgt service lige fra vi ankom og fik vores værelser til vi dagen efter drog af sted med en venlig hilsen og en god oplevelse rigere.
Vi blev fulgt til vores værelse af receptionisten, blev orienteret om aftenens forløb af vores tjener, så alt var aftalt og vi kunne nyde festen i ro og mag. Alle ønsker blev efterkommet og udført med et stort smil.
Kroens personale skal have stort tak, og vi kan kun anbefale stedet varmt.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, Rejserik