Anmeldt d. 23. juli 2020

Min kone og jeg var på et tredages kroophold på Munkebo kro. Her blev vi mødt af et usædvanlige venlige, smilende og hjælpsomme personaler. Det gælder både reception, tjenere og rengøring. Maden var som sædvanlig helt i top. Min kone sagde at hvis hun skulle give stedet nogle stjerner, så blev det hele "mælkevejen".

Værelsestip: Der er værelser i stueetagen. Ved booking beder de om at det oplyses om man er gangbesværet.
Dato for ophold: juli 2020
Tak, nessunitram
Iben Egebjerg Germundsson, Ejer hos Munkebo Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2020

Kære Gæst
Tak for jeres besøg, og tusind tak for den super flotte anmeldelse.
Dejligt at hører I havde en god oplevelse hos os og at vi kunne bedrage til en god ferie..;-)
Håber vi får fornøjelsen af jeres besøg en anden gang
DBH Finn & Iben

Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Vi overnættede 2 nætter
Dejligt sted - -smuk kro- velholdt og rent
Værelset dejligt og go seng - dejligt med køleskab
Eneste negative var larm fra naboen papegøjer- som skrappede det meste af dagen og tidlig morgen så man ikke kunne sove
Morgenmaden ikke noget særligt - manglede større udvalg -

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Rasmus78
Anmeldt d. 25. januar 2020 fra mobile enheder

Munkebo Kro dannede rammen om min runde fødselsdag, og jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre fest!
Dialogen forud for festen forløb på bedste vis. På selve dagen klappede alt: maden var pragtfuld, vinene passede perfekt, og alt forløb med respekt for vore ønsker. Betjeningen var superb.
Mange af os havde valgt at overnatte til næste dag, og vi havde fine omgivelser at fortsætte det hyggelige selskab efter selve middagen.
Værelserne er dejlige. Alt er smukt indrettet og pinligt rent. Morgenmaden er glimrende.
Man føler sig meget velkommen på Munkebo Kro, og jeg kan kun anbefale stedet på det allervarmeste.

Tak, mgranvig
IbenG, Ejer hos Munkebo Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. januar 2020

Kære MGranvig,
Tusind tak for den flotte anmeldelse og anbefaling.
Det er skønt at hører I havde en dejlig dag og en god oplevelse hos os - tusind tak fordi du vælger at dele det med andre.
Vi håber vi får fornøjelsen af dit / jeres selskab ved en anden god lejlighed.
De bedste hilsener
Finn & Iben

Anmeldt d. 22. januar 2020

Min fejring af en rund fødselsdag for 12 personer med overnatning var en total succes. Hele arrangementet blev gennemført som aftalt med stor professionalisme og oprigtig venlighed af Iben Germundsson og personalet. Samtlige gæster har rost de dejlige suiter/værelser, kroens smukke lokaler, den dejlige menu og - igen - den smilende og venlige service, som alt sammen bidrog til at gøre fejringen så exceptionel og mindeværdig. En stor tak til alle involverede!

Tak, SoelbergPetersen
IbenG, Ejer hos Munkebo Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. januar 2020

Kære SoelbergPetersen,
Tusind tak for de flotte ord, der virkelig varmer. Det er rigtig dejligt at hører I alle havde en god oplevelse hos os :-)
Tusind tak fordi du tager dig tid til at anmelde os.
Håber vi får fornøjelse af jeres selskab ved en anden lejlighed.
DBH Finn & Iben

Anmeldt d. 19. januar 2020 fra mobile enheder

Var til 70 års fødselsdag. Godt modtaget, kromor viste selv rundt. Fremragende værelser med god udsigt. Meget rent, gode senge. God mad og vine. Venligt og humoristisk personale. Kan anbefales. Rolige omgivelser.

Tak, Ole S
IbenG, Ejer hos Munkebo Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. januar 2020

Kære Ole,

Tusind tak for den søde tilbagemelding. - Altid dejligt at høre:)

Vi håber, at kunne byde dig velkommen ved anden lejlighed.

Mange hilsener

Munkebo Kro og sjove personale:)