Anmeldt d. 22. januar 2020

Min fejring af en rund fødselsdag for 12 personer med overnatning var en total succes. Hele arrangementet blev gennemført som aftalt med stor professionalisme og oprigtig venlighed af Iben Germundsson og personalet. Samtlige gæster har rost de dejlige suiter/værelser, kroens smukke lokaler, den dejlige menu og - igen - den smilende og venlige service, som alt sammen bidrog til at gøre fejringen så exceptionel og mindeværdig. En stor tak til alle involverede!

Dato for ophold: januar 2020
Tak, SoelbergPetersen
IbenG, Ejer hos Munkebo Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. januar 2020

Kære SoelbergPetersen,
Tusind tak for de flotte ord, der virkelig varmer. Det er rigtig dejligt at hører I alle havde en god oplevelse hos os :-)
Tusind tak fordi du tager dig tid til at anmelde os.
Håber vi får fornøjelse af jeres selskab ved en anden lejlighed.
DBH Finn & Iben

Anmeldt d. 19. januar 2020 fra mobile enheder

Var til 70 års fødselsdag. Godt modtaget, kromor viste selv rundt. Fremragende værelser med god udsigt. Meget rent, gode senge. God mad og vine. Venligt og humoristisk personale. Kan anbefales. Rolige omgivelser.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, Ole S
IbenG, Ejer hos Munkebo Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. januar 2020

Kære Ole,

Tusind tak for den søde tilbagemelding. - Altid dejligt at høre:)

Vi håber, at kunne byde dig velkommen ved anden lejlighed.

Mange hilsener

Munkebo Kro og sjove personale:)

Anmeldt d. 5. november 2019 fra mobile enheder

Munkebo Kro er en flot gammel kro som ligger med udsigt over Kertinge Nor (det inderste af Kerteminde Fjord).
Maden var god og flot anrettet. Personalet var søde og kroen skulle faktisk have haft 5 stjetner, men vinen skal i glasset og ikke på dugen eller for den sags skyld på min hvide skjorte.

Dato for ophold: november 2019
Tak, Elleruplund
IbenG, Ejer hos Munkebo Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. november 2019

Kære Ellerup,
Tak for din tilbagemelding - jeg beklager rigtig meget du har fået rødvin på skjorten. Jeg håber du har fået den ren igen, ellers må du endelig sige til.
Jeg er glad for at du / I ellers havde et godt ophold og en god oplevelse.
De Bedste Hilsener
Iben G

Anmeldt d. 5. november 2019

Beliggenheden er rigtig god med udsigt over fjorden. Hotellet er ganske nydeligt, med fine detaljer og hyggelige lokaler. Jeg var der til et heldagsmøde, og både lokale og forplejning var super duber! Jeg havde en dejlig dag på Munkebo Kro, og fristes til at tage tilbage på et weekendophold e.l. :-)

Værelsestip: Der er et godt stort lokale til møder.
Dato for ophold: december 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Ollietheexplorer

Kære Gæst
Tak for din anmeldelse og de pæne ord - skønt at hører I havde en god oplevelse her hos os:-)
Jeg håber vi får mulighed for at byde dig / jer velkommen til et Kroophold.
De Bedste Hilsener
Iben G

Anmeldt d. 6. oktober 2019

Et ophold på Munkebo Kro er selvforkælelse på 1. klasse. Kroen, værelserne, restauranten og ikke mindst omgivelserne, opfordrer til afslapning og harmoni. Dejlige værelser, fantastisk mad og dejlig morgenmad. Toppen af det hele er personalets smil og varme, der i den grad får gæsten til at føle sig velkommen.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Tigreven
IbenG, Ejer hos Munkebo Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. oktober 2019

Kære Tigreven, Tusind tak for din anmeldelse, og at du tager dig tid til at skrive. Det er rigtig dejligt at høre I har haft en god oplevelse og ikke bare på en men flere måder ;o)
Håber vi får mulighed for at byde jer velkommen en anden gang:-)
DBH Finn & Iben