“God oplevelse 🙂”
Anmeldelse af Restaurant Nordvest

Restaurant Nordvest
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Vi fik lækker mad, henholdsvis dansk bøf og cheeseburger, betjeningen og stemningen samt baggrundsmusikken var helt perfekt

Tak, Lone W

Anmeldt 6. august 2021

Sød betjening, men elendig mad, fik en steak som var uspiseligt , fyldt med sener og fedt. Garnituren kønsløs og farveløs og kold
Fiskefilet frostagtig

Tak, annegH5289WX
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Vi fik en steak der ikke var særlig god. Sejt kød og kedeligt tilbehør. Jeg fik et stjerneskud, frosne fiskefileter og kedelig salat.
Betjeningen var sød og rar men maden var cafeteriaagtigt og kønsløst.
Stedet ser indbydende og dejligt ud, men det lyver. Vi kommer her ikke igen.

Tak, Per S
Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Skuffende
Bestilte en devil burger, den kom uden chili og uden jalapenos,jeg klagede og fik så et bæger med jalapenos som jeg sel kunne komme på
Dårlig service

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 924michaely
Anmeldt 12. december 2020

Vi ankom til Nordvest 11/12 20 kl 1130 - efter vi 3 gange telefonisk havde fået bekræftet dette, ankomst Sejerøfærgen). Der var lukket, efter kig ind af vinduet var der beskidte duge, fyldte askebægre og snavsede glas på bordene. Indgangspartiet var fyldt med cigaretskod - der var temmelig ulækkert, og vi vil aldrig komme der med den nuværende ejer.

Dato for besøg: december 2020
Tak, johnlY9973ZA

Rejsende, der kiggede på Restaurant Nordvest, kiggede også på

Har du været i Restaurant Nordvest? Fortæl om dine oplevelser!